HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.05.19. 12:02 Izombuilder.com

CsokiFan

Ebben a rossz időben semmi kedvem motorozni, így egy kis pihenéssel egybekötve megosztom veletek egy rövid szösszenetet a múltból.

Volt egy barátnőm, aki élt halt a csokiért. Na jó, minden csaj szereti, de Ő kifejezetten imádta. Mellette tanultam meg, hogy mi az igazi csoki. Az igazi csoki 75, de inkább 80% feletti kakaó tartalomnál kezdődik.

Egyik este mikor átmentem hozzá, egy speciális ajándékkal szolgált. Csokis fagylalt. Ugye első olvasásra, nem tűnik speciálisnak?! Nekem se tűnt annak, csak amikor a fagyitól külön szolgálta fel a csokit. Először azt hittem, hogy sima tört csokoládé. Utána figyelmeztetett, hogy nézzem meg jobban, mert érdekes alakja van... Tényleg az volt. A mellbimbójával és a puncijával (muszáj így fogalmazzak, mert nagyon aranyos volt az övé) voltak megformázva.

Kérdeztem tőle, hogy nem volt túl forró?! Azt mondta a csoki, annyira lázba hozta, hogy nem érzte, viszont egy kis "hűtést" elviselne. Én segítségül hívtam a fagyit és a nyelvemet, hogy kellően visszahűtsem a formázó testrészeket... Egy pár hónap után elkezdett idegesíteni a csokis hóbortjai, ezért kihátráltam a kapcsolatból.

u.i. Természetesen nagyon finom volt a csoki a fagyival... :)

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő barátnő csoki orál meglepi


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr341989491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása