HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.09.20. 12:14 Izombuilder.com

A "gyógyszer"...

Azzal akartam kezdeni, hogy "sajnálatosan", utána rájöttem, miért is kellene sajnálnom? Egy férfi nem tud hosszú időn keresztül meglenni nő nélkül. Tegnap felhívtam az ikreket, azt mondtam, hogy nagyon gyorsan felejteni akarok és mit szolnának egy görbe estéhez?!

Persze a csajok mindennben benne vannak, mert mindig is kedveltek engemet. Kaptam egy új Tiesto mixlemezt, így virág helyett azzal állítottam be. Siker? Persze, hogy az, hisz eredeti voltam a lemezzel és legalább buliztunk egy jót. Na de ne szaladjunk ennyire előre. (kis kitérő: blogom iránti komolyságom jeléül ismét meghosszabbítottam a domain előfizetését 1 évvel.

Persze nem csak a lemezt vittem, hanem egy kis hangulatfokozót. Két pezsgőt dobtam be a hátizsákomba a CD mellé. Felültem a motorra és úgy éreztem, hogy ma nem fogok gondolkodni, hanem csak hagyom, hogy a vad állati ösztöneim vezessenek. Kibújt a kisördög belőlem egy este erejéig és kicsit a megengedettnél jobban hajtottam a szekeret. Na nem vadállatul, csak ott ahol lehet és biztonságosnak ítéltem, húztam neki. 

Megérkeztem a csajokhoz. Már a kapuba vártak, mikor begördültem. Láttam a vágyat a szemükben és tudtam, hogy jó bulinak ígérkezik az este. Mikor a CD-t beraktam a lejátszóba és kivettem a két pezsgőt tudták, hogy megfelelő lesz a hangulat a bulizáshoz. 

A dzsakudzi már javában üzemelt, és gőzölgött a kertben. Kivittem a hangfalakat és a CD lejátszót a kertbe, ismét elindítottam a lemezt. A csajoknak mondani sem kellett, egy üveg pezsgővel máris a vízben táncoltak. Csatlakoztam hozzájuk és élveztem a simogató kényeztetést. A csajok leültek a dzsakudzi széléhez és a mellük között végigfolyó pezsgőt a punciuknál nyeltem le... 

A party a két üveg pezsgő elfogyasztása után az ágyban folytatódott. Kényeztettük egymást a lányokkal és utána egy kis hangulatfokozásra Breaking Benjamint játszottam le a telefonomról. A csajok a rock zenére teljesen kivetkőztek magukból és vad macskákká változtak. Kikötöztük egymást az ágyban és úgy keféltünk, mert ez már nem szeretkezés volt. Élveztem, ahogy vonaglanak és karmolnak az élvezettől.

Hajnalban úgy döntöttem, hogy szép és jó volt, de nem alszom náluk, mert reggel kibírhatatlanok, mikor nyavalyognak. Hívtam a sofőrszolgálatot és haza mentem.

Szólj hozzá!

Címkék: ikrek bilincs motorozás házibuli jaqudzi 3masban


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr222299002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása