HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2011.05.29. 23:35 Izombuilder.com

Re-re

Sziasztok!

Elképesztő hogy telik az idő. Most is barangoltam az IWIW-en (unalmamba 1-2szer egy hónapban felnézek az ismerőseim képeit nézegetni) és megtaláltam a volt magyartanárnőmet. Most 35 és elgondolkoztam... 10 éve voltam 9.-es. Te jó ég, hogy telik az idő! Mintha tavaly lett volna a ballagásom...

Na most hogy a bevezetőn túl vagyunk, kicsit írok az elmúlt félévről (ÚRISTEN! Tényleg gyorsan telik az idő). Mi történt? Semmi különös. Azaz dehogynem, de hirtelen semmi különös nem jut eszembe, amit mesélhetnék. Ismerkedtem nőkkel, volt köztük egyedülálló 2 gyermekes anya is... viszont a nagy Ő még várat magára vagy épp elkerüljük egymást. :) 

Na mégis eszembe jutott valami. Van egy edzőtársam pár hónapja. Ő is ugyanolyan elmebeteg, mint én és halál komolyan veszi a testépítést. Nagyon sokat segítünk egymásnak, aminek meglátszik az eredménye! ;) (továbbra is No Drugs!)

Mindenem a motorozás, olyan helyeken jártam, ahova tényleg kellett volna vigyek magammal 1 rendes kamerát, de lustaságomból nem vettem. Egy hete viszont rendeltem magamnak egy GoPro HD Motorsports kamerát (jó pár hét még megjön, mert átszervezések vannak). Készítek majd felvételeket és felrakom ide is.

Épp ma este találtam meg a hosszú idő után, az eddigi legjobb mix válogatást! Armada Trance Vol.12! Mindenkinek csak ajánlani tudom, motorozás közben tökéletes! Főleg az első CD!

Visszatérve a motorozásra és a nőkre. Igazából nagyon hiányzik egy állandó társ mellém, akivel megoszthatom az élményeket. Sajnos azt kell mondjam, hogy ha nem írod ki a profilodba, hogy "gazdag-bredpitty-motoros-béemvés" faszi vagy, esélytelen vagy a nőknél. Hihetetlen hogy hova fajult a világ, ahol a külsőségek fontosabbak mindennél...

Na elég ennyi. Remélem nem félév múlva jelentkezem ismét...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: én edzés életmód motorozás


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr142942129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása