HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2011.01.30. 15:40 Izombuilder.com

Tegnap

Érdekes dolog történt tegnap velem és gondolom megírom nektek. Képzeljétek csenget a telefonom (na nem ez az érdekes) és egy furcsa női hang szólt bele. A számot nem ismertem és csak annyit kérdezett:"Hol vagy?". 

Erre egyszerűen csak annyit válaszoltam, hogy "itthon", de erre ismételten, csak a fenti kérdést tette fel. Ezt megunva, elmondtam, hogy hol lakom, ezután letette a telefont. Tudom azt gondoljátok, nem életszerű, hogy elárulom a címemet, de a hangja nagyon érdekesen vonzó volt és muszáj volt megtudnom mit akar.

Egy fél óra és csengetnek. Leszólok a kapucsengőn és nem válaszolnak. Na jó mondom, akkor biztos a kölykök szórakoznak. Fél perc és ismét csengetnek. Megint felveszem, megint nem szólnak bele.

Meguntam a dolgot, felkaptam a kabátomat és leszaladtam. Kinyitom az ajtót és ott állt egy nő hosszú kabátban. Megsimogatta az arcomat és csak annyit kérdezett:"Beengedsz?". Hátrébb álltam, megtartottam az ajtót és beinvitáltam. Bemegyünk a lakásomba és azt mondta:"Egy kérdésed lehet." Huh kezd izgalmas lenni, gondoltam, mi legyen az az egy kérdés. :) 

"Hogy hívnak?" erre egy kis mosoly és azt mondta:"Szofi". Ahogy kimondta, kicsit elakadtam, a "hogyan továbbal", de egyszerűen megkérdeztem, iszik e valamit?!

Rám nézett és azt mondta, "egy kérdésed lehetett" és ahogy ezt kimondta, már csúszott is le róla a kabátja. Csak egy csipkés melltartó, tanga és comb harisnya volt rajta.

Ezután mintha filmszakadás történt volna, egyszerüen nem emlékszem a történtekre. Csak arra emlékszem, hogy felébredek és látom kimenni az ajtómon. Hülye érzés, pedig nem ittunk, nem drogoztunk, semmilyen kábítószert nem fogyasztottam, mégse emlékszem a részletekre.

Honnan tudom, hogy nem álom? Onnan, hogy egy kávé várt rám az asztalomon, pedig nem is kávézom.

Visszahívtam a telefonszámot, amiről hívott. Csak csengett-csengett, de senki se vette fel. A barátomon keresztül kinyomozom, kié a szám.

Szólj hozzá!

Címkék: idegen hőlgy


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr712625451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása