HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.09.05. 21:04 Izombuilder.com

Változások

Rég nem blogoltam, most sincs sok időm, csak gondoltam, hogy adok egy kis helyzetjelentést.

Visszautaztam 2 hétre Monaco-ba Rebeca-hoz. Ismét összejöttünk és minden "heppi" volt. Sajnos haza kellett utaznom. Utolsó nap megbeszéltük, hogy ez így nem nagyon életképes kapcsolat. Fájdalmas volt, de ki kellett mondani "VÉGE"...

most nyalogatom a "sebeimet"... 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr812273830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dakomester · http://nyaligator.blog.hu/ 2010.09.09. 20:48:38

lehet már visszautazni is szemétség volt.. előre lehetett tudni, hogy nincs esély ilyen messziől kapcsolatot fentartani. nekem is volt távkapcsolatom, de mégse ilyen messziről. mi azt nyílt kapcsolatnek fogtuk fel. ha találkoztunk együtt voltunk, ha meg nem akkor :)

Dorelle 2010.09.17. 16:53:42

Kicsit későn reagálok, de én is utaztam volna!!!:)
süti beállítások módosítása