HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.07.16. 12:23 Izombuilder.com

4 óra, megérte?!

 

Elég merésznek tartom magamat és sokmindent szeretnék kipróbálni, természetesen a legalitás talaján maradva. Így történt ez velem tavaly is, amikor egy munka miatt vonatoznom kellett (már nem emlékszem, miért mentem vonattal) és szembe velem leüllt egy babaszép arcú lány, aki elegánsan nőiesen volt felöltözve. 

Én általában, ha rá vagyok szorulva a tömegközlekedés használatára hosszú úton, akkor próbálom munkával elütni az időt. Ekkor is a telefonomon beszéltem, illetve leveleztem. A lány is egyből nyitotta a laptopját és elővett egy nagy halom pappírt. Befejeztem egy elég hosszú beszélgetést, amikor ha jól emlékszem megkérdezte, hogy nem e tudnék neki segíteni lefordítani németről valami hivatalos szöveget (hallotta, mint az egyik partnerünkkel németül beszélek)? Természetesen egy ilyen aranyos lánynak nem tudtam nemet mondani, ezért szivesen segítettem. 

Sajnos nemsokára le kellett szállnom, ezért adtam neki egy névjegykártyát, hogyha bármiben szüksége volna segítségre, szóljon és ha tudok segítek. Telt múlt az idő, de én aznap csak a szép arcára tudtam gondolni. Néhány nap múlva felhívott, azt kérdezte, hogy mit csinálok?! Furcsa volt a kérdés, de válaszoltam neki, hogy épp Debrecenben vagyok. A következő kédése a következő volt:"Egy csókért, eljönnél Bécsbe?" Ezt valami átverésnek gondoltam és azért nem ugrom erre egyből, de faggattam volna egy kicsit. A következőkkel zárta le a beszélgetést:"A Pakat Suites-ban szálltam meg, holnap délig itt leszek, csörögj ha itt vagy." és letette.

Nagy dilemmában voltam, de mivel épp tartottam volna vissza Pestre, ezért úgy gondoltam, belevágunk egy kis kalandba. Röpke 4 óra alatt megérkeztem Bécsbe és segítőkész helyiekkel könnyen megtaláltam a szállodát. Visszahívtam és csak annyit mondtam:"Itt vagyok." Azt mondta, hogy a bárban várjam meg. Cikisnek tartottam motoros ruhába leüllni egy ilyen elegáns helyen, ezért odamentem a szobaszervizes fiúhoz és egy kis EUR ellenében kölcsön kértem a zakóját. 

A csaj is meglepődött, mikor meglátott, motoros nadrágban és egy zakóban. :) Odamentünk egy asztalhoz, de mielőtt a leüllt volna szájon csókolt. Hosszú élvezetesen lágy csók volt. Ezután leüllt a székébe és mosolygott. Én is mosolyogtam és az első szavam az volt:"Megérte". Ő részletesebben kifejtette, hogy örült, hogy eljöttem, mert mióta leszálltam a vonatról, egészen a telefonálás pillanatáig azon gondolkodott, hogy megtegye e?! Ezután beszélgettünk róla, a munkájáról, utána rólam. Nagyon jól éreztük magunkat. Rákérdeztem, hogy mikor jön vissza pestre?! Erre sajnálkozó tekintettel azt mondta, hogy 2 év múlva, mert épp repülni fog holnap délben tovább Dél Amerika felé. Nagy sajnálattal fogadtam én is, mert szerettem volna folytatni, de megbeszéltük, ha hazajön hívni fog.

Megkérdezte, hogy nem e tartok vele a szobájába?! Itt harcoltam magammal, mert vele akartam menni, de mégse. Nem akartam elrontani, azt a tökéletesnek tűnő estét, hogy másnap azt gondolja kihasználom és igazából ez egy egyéjszakás kaland. Szemébe néztem és megköszöntem a kedves meghívást, de mondtam neki, hogy én szeretném, ha lenne folytatása a kapcsolatnak és nem egy egyéjszakásnak elkönyvelni. Ezután egy hosszú csókot adott és elköszöntünk egymástól.

Vissza adtam a zakót a srácnak és kimentem, hogy elinduljak. Már épp rajta ülök a motoron és veszem fel a kesztyűt, amikor kiszaladt és megcsókolt. Ezután visszament és én eljöttem.

Lehet sokan belemtek volna a meghívásba, de én akkor és most is úgy gondolom jól cselekedtem. Ha a csaj 2 évig gondolni fog rám és mikor visszajön ismét úgy gondolja, hogy folytassuk, akkor megérte. Kicsi az esély? Lehet, de ilyen téren, ezt egy normális konckázatnak tekintem, egy sokat igérő befektetésnél. :)

 

1 komment

Címkék: én kezdet randi motorozás kiruccanás hőlgy


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr952129504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chernobyl generation · http://chernobylgeneration.blogspot.com/ 2010.07.26. 10:47:49

Jó döntés volt! velem is már megesett ilyen. megérte, mert a csajjal azóta is jóba vagyok!!
süti beállítások módosítása