HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2011.01.22. 13:29 Izombuilder.com

Még élek!

Sziasztok!


Rég nem írtam, de most úgy érzem muszáj. Nem tudom miért, valószínűleg egy kicsit kikapcsolódom ezáltal. Meleg idő híján, bent rostokolok a lakásban.

Pörög a mókuskerék, jobban, mint gondoltam. Rájöttem, hogyha csak azokat az embereket tartom meg magam mellett, akik tudják tartani velem a tempót, akkor nem lassulok én sem.

Nők terén is nagyon sok a változás. Volt egy időszak, amikor egyszerűen arra nem volt időm, hogy levetkőzzek lefekvés előtt, annyira fáradt voltam a munkától. Ez kezd változni, egyre több időm van és egyre több a lehetőségem is a nőkre fordítani a szabadidőmet. Úgy néz ki, kezd vége lenni az uborka szezonnak és próbálok lassacskán új történetekkel szolgálni.

Őszinte leszek a múltkori sztorit el kell olvassam többször, hogy eszembe jusson minden apró részlet, mert csak kevésre emlékszem. Jobban mondva, csak a végére. :) 

 Sikerült összeismerkedjek egy barátomon keresztül egy pszichológus csajjal. Kicsit úgy érzem magam vele, mintha én lennék az orvos, mert a szexre járunk össze, ami szerinte gyógyító hatású az idegrendszerére. Érdekes, nem? Vele, szerintem ilyen alkalmi történetek lesznek, de csak ha valami érdekes lesz, akkor írom le, mert amúgy teljesen átlagos szex kapcsolat.

Hiányzik a motorozás, de piszkosul. Sok csajt lehet vele felszedni és bevallom élvezem, ahogy a motor "udvarol" helyettem. :) Persze tudom, hogy nulla az esélye annak, hogy így normális csajt találjak, de rájöttem, nekem arra egyáltalán nincs időm. Esetleg olyan 5-10 év múlva, talán.

Na jó nem jártatom a "kezem", jelentkezem ha valami érdekes sztorival tudok szolgálni. 

Szólj hozzá!

Címkék: én pszichológus szabadidő motorozás


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr352604917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása