HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.12.04. 20:40 Izombuilder.com

Nagy a hajtás, de néha... 1.rész

Sziasztok!

Ismét sikerült gép elé ülnöm. Egyszerűen hihetetlen, mennyi teendő van egy projekt beindítása előtt, pláne ha mindent te csinálsz egyedül. Na jó, nem csak én csinálom, de a koordináció csak az enyém. Na megint melóról írok, persze mi másról írnék, ha ennyire fontos számomra... a munka a másik szenvedélyem a nők után.

Szeretek alkotni, valami maradandót, amire büszke lehetek, még ha ez nem is fogható meg kézzel. Kicsit érdekes dolog történt velem az egyik utamon. Ültem a motoron és egyszer csak egy pont ugyanolyan motor, mint az enyém el kezdett követni. Onnan tudtam, hogy követ mert mikor szándékosan lefordultam az egyik utcából, majd egy körforgalomnál visszajöttem, ugyanúgy jött utánam. 

Nem vagyok az a versenyzős típus, mert ilyenkor szoktak a nagy bajok történni. Persze szándékosan lassítottam, direkt úgy közlekedtem, hogy elege legyen a dologból. Pár perc után felbőgeti a motort és odajön mellém. Egy nő volt. Ezt onnan gondoltam, hogy az alakja a bőr ruhán és a kilógó szőke hajszál a bukósisak alatt, sokat sejtetett... :) 

Közelben jártam az egyik plázának és felhajtottam a tetőparkolójába. Mint a filmekben alig volt pár kocsi (ki az a hülye aki a tetőparkolót használja, a mélygarázs helyett???). Megálltam az egyik felfestett parkolóhelyen és Ő mellém állt. Én levettem a bukósisakot, de Ő csak felhajtotta a plexit. A következőket mondta:"Legyek fél 8kor a XYZ étteremben." Ezután lehajtotta a plexit és elhajtott. 

Sokat agyaltam, hogy elmenjek a találkozóra. Végül persze a kíváncsiság hajtott és elmentem. Nagy bajban voltam. Kiderült, hogy a buli zártkörű és valami csajnak a születésnapja van. Magamban teljesen elbizonytalanodtam, mert nem értettem a helyzetet. Át akart volna verni? Miért? Készültem visszaülni a motoromra, amikor kijön egy csaj és ezt mondta:"Nem akarsz találkozni vele? Gyere be!" Ezután visszament az étterembe.

Tisztára hülyének éreztem magam. Vagy valami születésnap (de nem is most van...), vagy valami átverés lesz... Na mindegy, ha már eljöttem kiderítem. Bemegyek és látom, hogy minden asztalnál ülnek és beszélgetnek, hátul pedig partyznak. Érdekes, oda mentem a bárpulthoz és megkérdeztem, hogy nem tudja ki jött be legutóbb a bejárati ajtón? Azt mondta, nem figyelte. Leültem és kértem egy narancslevet.

Kis idő múlva, valaki megfogja a vállamat... 

(folyt.köv.)

Szólj hozzá!

Címkék: munka party projekt szőke idegen haj motorozás hőlgy


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr742477509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása