HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.05.12. 09:04 Izombuilder.com

Motiváció

Ismét egy kis agymenés következik részemről. Persze, mint ahogy szoktam nem néztem meg, hogy írtam e erről vagy sem. Valami hasonlóra emlékszem, tehát átfutom mégis a címeket... Utána néztem, csak egy hasonló bejegyzés volt (Életmódom), ezért leírom a gondolataimat.

Olvasgattam az egyik általam kedvelt Blogot (Tilosacsók) és láttam, hogy a blog írója padlón van. Ez adta az ötletemet, hogy a blogjába írt egyik kommentemet a saját blogomba kifejtsem. 

A motiváció egy érdekes dolog, mert elég nehéz megtalálni az állandó motivációt, ami mindig hajt előre és egyre jobb és jobb teljesítményre ösztönöz az élet minden területén. Én nekem se volt egyszerű ezt megtalálni. Ahogy a fent említett posztomba olvashattátok, én elég kövér voltam. Ez az állapot, nagyon nem segít azon, hogy önbizalommal gazdag életmódot folytass. Nem voltam az a hű de sikeres a nőknél, nem voltam sikeres az iskolába-egyetemen, egy egész átlagos vagy átlag alatti szerepem volt az életben.

Évek alatt (általános suli óta) le járogattam a helyi terembe edzeni. Nulla sikerrel, mert teljesen tudatlanul (mint a nagy átlag) műveltem ezt a spotot. Elhatároztam néhány éve, hogy komolyan veszem és életmódot váltottam. Évek óta folyamatosan tanulok róla. Rájöttem, hogy bármilyen sz@r dolog is történjen velem az életben, egy dolog mindig hűséges lesz és az saját magam, életmódom. Eléggé beképzeltségnek és önző dolognak hangzik, de úgy gondolom, hogy egy embernek mindig kellene legyenek biztos pontjai az életben, amikbe tud kapaszkodni akkor is, ha minden "szétesett". Nekem ez az, az a biztos pont, ami mindig megvígasztal, ha valami rosszul alakul. Kíváncsi vagyok, hogy kinek mi A Motiváció?!

 

2 komment

Címkék: én edzés motiváció életmód


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr531980057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorelle 2010.05.12. 12:03:42

Lehet egy ember -nekem pl szüleim, esemény -most épp államvizsga,műtét,felvételi, vagy akár csak 1 pillanat -ma a járdán próbáltak újraéleszteni 1 bácsit, és igenis elgondolkoztam, hogy milyen életmódot folytatok én, az jó-e, esetleg min tudnék változtatni, hogy jobb legyen. Persze ez csak 1 pár példa volt.

Chernobyl generation · http://chernobylgeneration.blogspot.com/ 2010.05.12. 22:16:22

Én is sportos életmódot élek. napi edzés, odafigyelés a kajára. a motiváció meg fentmaradni a csúcson! Ezzel persze a megfelelő tisztelet és bitonság már magától jön. Nálunk ez így működik.

De nem mindig volt ez így!!

Az elején utáltam ha már egy kicsit is el voltam hízva. akkor az motivált...
süti beállítások módosítása