HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.02.26. 17:57 Izombuilder.com

Életmódom

Igazából, ennyire részletesen, magamról nem akartam írni, de mivel kérdeztétek, ezért kivételt teszek és egy kis "backstage" infókkal ellátlak titeket. :)

Kezdjük az eljén, úgy 3 éve tértem meg, na jó, nem tértem meg, de az étrendemet és az életemet teljesen átrendeztem. Az ok egyszerű volt, nagyon bántott az, hogy nem vagyok megelégedve magammal, mert egy 106-107Kg hájas disznó voltam (most tömegelés után, diéta alatt 92,7Kg kb.9% zsírral). Nem csak a külsőségekre gondolok elsősorban, hanem azt a mindennapi levert, nehéz életet, ami ezzel járt. Természetesen először elkezdtem a témába utána olvasni és így 3 év után kijelenthetem, hogy még mindig van mit tanulni. Miről? A Testépítő életmódról. (Szándékosan nem fogalmazok nagy szavakkal, hogy "Egészséges életmód" vagy hasonlók, mert ezt mindenki maga döntse el, hogy mit tart annak.)

Mik az alapjai? Az alapok elég egyszerűek. Figyelni kell a 3 legfontosabb elemre. Szénhidrátra, fehérjére és a zsírra (telítettlen). Mindháromból szüksége van a szervezetnek, az optimális működéshez (mint egy kocsi :) ). Részletekbe nem mennék bele, mert nem egy életmódmagazin a blog, de aki akar, utána tud olvasni a neten.

Az étkezést kiegészíti a rendszeres testmozgás. Heti 5 "súlyzós" edzés + 5-6 aerob edzés (diétázom éppen). 

Jobb e így nekem? Egyértelműen jobb. Nem azért, amit elértem a nők terén (itt is javulás vélhető felfedezni), hanem a mindennapi életem borzasztó módon javult. 3 éve nem volt fejfájásom, nem voltam beteg! Nincs szükségem kávéra, hogy reggel dolgozni tudjak menni. Mindig egyenletes módon, jól tudok teljesíteni, a nap bármely szakaszában. Természetesen pozitív irányba (közhiedelemmel ellentétben) hatott a szexuális teljesítményemre is. Szóval teljesen elégedett vagyok az életmódommal és nem fogok rajta változtatni, mert nekem bejött.

Ennyit szerettem volna megosztani és mindenki döntse el magának, hogy milyen utat választ.

 

Szólj hozzá!

Címkék: én edzés életmód étkezés


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr441789857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása