HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.07.12. 15:03 Izombuilder.com

Költözés

Nem is gondoltam volna, hogy ennyire sikeres a blogom. Kaptam egy telefonhívást a múlt héten az albérletem tulajától, amiben rákérdezett, hogy én vagyok e az Izombuilder blog szerkesztője, mert sok jel erre utal?! Nem hazudtam neki, azt mondtam, hogy én vagyok. 

Azt mondta, hogy ez az életvitel nem kívánatos az Ő lakásában és azt akarja, hogy haladéktalanul költözzek el. Kicsit meglepődtem és kérdezősködtem, hogy megtudjam mire véljem ezt az egészet, de igazából azt mondta, hogy az utolsó "magyarellenes" blogposztom tette be a kaput nála. Úgy gondolom, hogy felnőtt emberek között nevetséges, az hogy véleményellentétnél, ilyen reakciót váltson ki valakiből. 

Természetesen én se vagyok hülye és a cég ügyvédjével perbe fogjuk a tulajt (innen is csókoltatom, amiért ennyire hülyének gondolt, hogy csak úgy lenyelem ezt), mivel semmilyen hasonló záradék nem volt a szerződésben. Részemről egyszerű az eset és az ügyvéd is azt mondta, hogy a kaució + mindennemű költséget a költözésemmel + a kártéritést meg fogom kapni. Anyagilag tehát egy jó befektetés a tulaj döntése. :) Még jó, hogy hivatalosan is arany árban mérik a munkaidőmet, amit a költözés jócskán lefoglalt.

Remélem a volt tulaj pontosan ennyire boldog, mint én. További sok sikert és jó szórakozást a blog olvasásához. :)

2 komment

Címkék: munka én albérlet


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr962146627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása