HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.06.16. 17:02 Izombuilder.com

A pszichológia és én 2.rész

 Most, hogy az elősztorit ismeritek jöjjön az igazi ok, amiért leírtam.

Pár napja elég keveset alszom, pár órákat, mert nagyon sok a munkám. Elindultam ma délelőtt motorral, egy kicsit átszellemülve kiüríteni a gondolataimat. Esett az eső, de nem zavart, mert már megszoktam. Úgy gondoltam muszáj kimozduljak a lakásból, mert az edzés és a vásárlás nem elég.

Haladok a belváros felé, amikor stoppol egy lány az esőben. Megállok mellette és megkérdezem, hogy elvigyem e? Úgy nézett rám, mintha nem értené amit mondok, ezért megkérdeztem angolul, németűl hátha érti. De Ő csak nézett továbbra is engem. Mivel nem sikerült szót értenem vele, integettem neki és elindultam. 

Nem telt el 5-10 perc, amikor elkezdtem agyalni, hogy honnan volt ismerős a lány. Gondolom már kitaláltátok, hogy Ő volt a korteremből. Onnan ismertem fel, hogy akkor is oldalra volt simítva a haja és egy furcsán csillogó lila hajcsat volt a hajába. Hirtelen fékeztem, félreálltam, leszálltam az esőbe és hátranéztem. Nem láttam már semmit se, ezért visszaülltem és megfordultam a 4 sávos úton, hogy visszamenjek. 

Szó szerint reszkettem, mert tudtam, hogy ez a csaj nem az a Hello Kitty stílusban tolja, de mégis biztos akartam lenni benne, hogy nem tévesztem össze valaki mással. Visszamegyek pont oda, de nem látom. Ezen a ponton kezdtem volna azt hinni, hogy én őrültem meg és a kevés alvás miatt rémeket látok. Elmeredtem a távolba és az egyik kocsiba megláttam hátulról a csaj haját. Persze lehetett bárki, de mintha éreztem volna, hogy őt látom.

Készültem utána menni, de sajnos a jard észrevette az iménti megfordulásos akciómat. Gondoltam magamban, hogy el kellene kezdjem nekik magyarázni, de felesleges, mert tutti hülyének néznek. Mire visszanéztem, már a kocsinak hült helye. Megkaptam a büntetést és tovább mentem.

Az egyik kávézónál megálltam és onnan felhívtam a rokonomat, hogy megtudjam a volt kollégája telefonszámát. Furcsa mód, azt mondta, hogy nem tudja, de mondom akkor adja meg a pszichiátria számát. BEZÁRTÁK!!! WTF??? Mivan????  Egyből kérdeztem, hogy mi van a betegekkel? Azt mondta, hogy a súlyosakat és a közveszélyeseket elszállították, az egyszerű eseteket meg szimplán elengették, mert nem volt kapacitás kezelni őket, de Ő nem tud részleteket, csak neki is mesélte a kolléga.

Persze mikor kérdezte, hogy miért érdekel ennyire, nem mondtam el az igazat, mert úgyse hinné el, de azért burkoltan rákérdeztem: Ugye, biztos, hogy súlyos beteg nem kerülhetett az utcára? Azt mondta, hogy biztos hogy nem, mert szigorú szabályok vannak.

Most én vagyok a hülye? Vagy képzelődöm? Viszont meg mernék esküdni, hogy az a csaj volt.

1 komment

Címkék: munka én eső szőke pszichológia kávézó idegen motorozás hőlgy


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr722086695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása