HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.04.30. 22:29 Izombuilder.com

A kuriózum 1. rész

 Ne haragudjatok, hogy mostanáig nem jelentkeztem, de egyszerűen megbeszélésről, megbeszélésre jártam. Nagyon fárasztó volt és eléggé kikészített idegileg. Viszont, nem erről akartam írni, hanem arról, hogy milyen meglepetéssel lepett meg a partnerünk. 

A meglepetés "egy magán géppel tett utazás és a hozzá kapcsolt exkluzív szórakozás". Semmi mást nem tudtam az egészről, csak kaptam a felkérést, hogy velük tartok e?! Persze, hogy beleegyeztem, hisz nagyon izgalmasnak igérkezett. 

Egy limuzin várt minket a hotel előtt, ahol a megbeszélés volt. Beszálltunk mindannyian és innentől kezdve csak a repülőtéren szálltunk ki. Elég fura volt, hogy nem a szokásos rutinon kellett végig mennünk, mint egy normál utazásnál, hanem direktbe a gép közelében állt meg a kocsi. A gép mondanom sem kell fantasztikusan nézett ki. Készítettem képeket a telefonommal, de nem maradtak meg, mert amint a gépre felérkeztem letöröltettek velem, későbbiek során megértitek miért. Felszálltunk a gépre, ahol a "szokásos" Welcome drink, pezsgő fogadott. A koccintás után, felkészültünk a felszállásra.

Felszállás után, szolidan próbáltam kideríteni, hogy hova tartunk, de sajnos semmit nem tudtam meg. Azt mondták titok. :) Izgatott voltam és nagyon kíváncsi, ami miatt az adrenalinom is emelkedett. Próbáltam a partnerünk kapcsolattartójával kommunikálni, hogy Ő mit tud erről, de azt mondta, hogy ez számára is meglepetés, mert a cégvezetés találta ki. Nagyon bíztam abban, hogy nem egy unalmas repülőtúra, iszogatással és protokoll fotózásokkal, mert az dögunalom lenne.

Pontosan nem tudom, de olyan 1,5-2 óra repülés után figyelmeztet a pilóta, hogy készüljünk fel a leszállásra. Azaz kössük be az öveket. Megérkezünk a semmi közepére. Szó szerint értsétek, mert volt egy vézna omladozó kicsi irányító torony és ezen kívül semmi más, csak a kifutó, körülötte fák a távolban. Természetesen itt is limuzin várt minket.

Beszállás után furcsán tapasztaltam (gondolom szándékosan) teljesen sötétített üvegek voltak, azaz abszolút semmit se láttunk ki. Ekkor már minden apró részletet figyeltem, hátha megtudom, hogy egyáltalán milyen országban lehetünk. :) Az biztos, hogy vámost, rendőrt vagy bármilyen más ellenörző közeggel nem találkoztam. 

Egy fél óra utazás után megérkezünk egy villához. Egyszerüen nem tudom máshogy említeni, mint egy Birodalom. Olyan hatalmas épület volt, óriási szökőkúttal, Ferrari, Maseratti, Bugatti és egyéb luxus gépjárművekkel körülvéve, hogy egyszerüen csak tátott szájjal tudtam kiszállni a limóból. Egyből a verzérigazgató fogadott minket, aki kedvesen megkérdezte, hogy jól utaztunk e, illetve hogy fel vagyunk e készülve a partyra? Egy mosolyal megfűszerezve hozzátette, hogy "mindent próbáljatok ki, mert ez a party soha nem is volt megtartva, így nem kell félni..."

1 komment

Címkék: munka party vip meglepi privát repülő


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr621965456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása