HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.03.27. 17:49 Izombuilder.com

Offline

Most egy kicsit elvont dologról írok, de mivel ez is rólam szól, így megosztom veletek. Hogyan kapcsolódom én ki a mindennapi mókuskerékből?! Elég nagy a felelőség rajtam a munkahelyemen és egyéb téren is elvárják, hogy mindig a maximumot nyújtsam (sőt én magamtól várom ezt el igazán). Nincs időm nekem, hogy elmenjek hetekre nyaralni, úgy ahogyan azt mások megteszik, pedig lenne miből. Így idővel besokalhat az ember, ha nem talál magának kikapcsolódást. Az én kikapcsolódásom nem mindig a motorozás, de szorosan kapcsolódik hozzá. Általában fogom magam, felülök a motorra és elindulok az egyik kedvenc hegyemre (inkább domb), ahol egyedül lehetek és leülök, Chillout zenét hallgatok (pl. a lentebbi klipp). Ilyenkor kikapcsolom a telefont és csak nézem a naplementét (van amikor napfelkeltét, ha reggelig dolgozom). Nézem ahogy megvilágítja a felhőket, a felettem elszálló repülőket, a madarakat, a fákat és úgy egynek érzem magamat abban az 1-2 órában a természettel. Mintha nem lenne rajtam kívül semmi és senki. Általában ez elég, hogy megnyugodjak és úgy egy kicsit töröljem a gondolatokat a fejemből. E nélkül tuti becsavarodnék a mindennapok nyomása alatt.

u.i. bocs, hogy nem nős sztorit mesélek, de most ehhez volt kedvem.

  

3 komment

Címkék: én szabadidő naplemente napsütés napfelkelte motorozás kiruccanás


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr961873282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskaresz 2010.03.27. 19:29:50

ha már ennyit emlegeted elárulhatnád milyen motorod van ;)
süti beállítások módosítása