HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2009.11.29. 20:33 Izombuilder.com

Zita

Hmmm, Ő rá elég kedves gondolatok járkálnak a fejemben (mint a legtöbbjükről). Miért is? Őt az egyik kedvenc időtöltésem alatt ismertem, amikor edzettem. Lent voltam a teremben, a szokásos kemény edzést nyomtam és belépett ő az ajtón. Igazából egyből nem is vettem észre, hanem csak amikor felmentem az emeletre. Felmegyek lábazni és épp látom, hogy hasazik. Látom nagyon szenved, ami nem is rossz, de mikor feláll, nagyon fájlalja a hátát. Odamentem és megkérdeztem, adhatok e neki tanácsot az edzéssel kapcsolatban. Szívesen vette a tanácsaimat és megmutattam neki néhány tutti hasgyakorlatot, aminél nem hátból, hanem csak hasból dolgozik. :) hoho! Most jut eszembe, hogy nem is írtam le a csajt. Ő egy igazi átlagos jó nő volt. Itt-ott volt egy kis minimális felesleg, de fenékből és mellből eléggé a topban volt. Szóval, az a Yó nő kategória. 

Edzésem befejeztével odamentem és elkezdtem egy kicsit beszélgetni. Kérdeztem, hogy mióta edz? Segítette e valaki az edzésterv elkészítésében? stb. Ügyesen a magánéleti síkra tereltem a beszélgetést és megtudtam, hogy épp senkivel se jár (sajnos ellenkezúje, se mindig tántorít el). Gondoltam sima ügy lesz, megismerkedünk egy kicsit jobban és minden rendben fog alakulni. DE, kicsit felgyorsultak a dolgok. Mikor azt kérdeztem, hogy segíthetek e valamit, akkor azt kérdezte, hogy mutassak egy jó lábfejlesztő és fenékformáló gyakorlatot. Eszembe jutott egy alapgyakorlat, a gugolás. Megmutattam neki, hogy hogyan kell és mondtam, hogy segíteni fogok ha nem megy, mert végig a hátánál követni fogom. Egyszerüen olyan durván belegugolt és bepucsított, hogy mikor a feneke hozzámért, egyszerüen elindultak a férfireakciók... :D Természetesen ezt Ő is érzékelte és egyből meg is jegyezte nevetve, hogy "jó szúrós vagy!". Én persze rávágtam, hogy "ha így domborítasz, ne csodáld". Ekkor nevetett és kérdezte, hogy amúgy jól csinálta, mondtam, hogy igen. Néhány gugolás után mikor már tényleg nem bírtam tovább, fogtam és mikor előttem felállt, megfordítottam és megcsókoltam. Egy pillanatig, nagyon meglepődött, de utána láttam, hogy hagyja magát. Mivel záráshoz közeli időpontban voltunk, ezért senki se volt az emeleten, csak mi. Csókolóztunk, és közben fogdostam, itt-ott. :) 

Én nem az a típus vagyok, aki itt megtántorodik. Megkérdeztem, hogy feljön e hozzám? Láttam benne a szándékot a szemében, de az meglepett, hogy nem akart hazamenni, hanem a szauna felé vezetett. Elkezdtem csókolgatni, közben ledobtuk a ruháinkat és azt láttam, hogy az izzadt teste észvesztően jó! Meg kell hagyni, hogy szaunában nagyon nem lehet hosszú szeretkezéseket tervezni, mert 1 tüdővel nem bírod, 2 a meleg puhára főz... :D de nem is lett volna lehetőség hosszúra, mert mint ahogy említettem hamarosan zárt a terem. Így egy gyors numera volt a cél, ezért egy kicsit agresszívra vettem a figurát és gyors mozgásokkal mindkettőnket alaposan kikészítettem. (Itt meg kell jegyeznem magamnak, hogy a jövőben nagyon nem ildomos szaunában szeretkezni, mert brutálisan kikészít a meleg, még másnap is TK voltam).

Dolgunk végeztével, elmentünk mindketten zuhanyozni. Mikor kijött, mielőtt megszólalhattam volna a következőket mondta: "Jó volt veled, nagyon élveztem, de hazudtam... van pasim, csak megkívántalak! Ezért kérlek maradjon ez így köztünk." MIVAN??? Hihetetlen kihasznált egy csaj... :))

Szólj hozzá!

Címkék: edzés zita terem szauna gugolás.kihasznált


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr911561673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása