HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.06.19. 19:47 Izombuilder.com

A pszichológia és én KÜLÖNKIADÁS!

Elég ideges voltam tegnap, ezért még a megírt történet posztolása is elmaradt...most pótolom...

Lehetne Breaking news is a címe ennek a posztnak. Komolyan elgondolkodtam, hogy meg vagyok vuduzva, vagy álmodom?! Tegnap délután, hosszú idő után Rita felhívott. Ő az egyik Iker a testvérek közül (Írtam már róluk régebben...

Áthívott hozzájuk, hogy egy kis rosszalkodásban résztvegyek. Nem vagyok ellene semmi jónak és a kikapcsolódás is hiányzott nekem, ezért belementem. Lemegyek a mélygarázsba és próbálom beizzítani a motort. Semmi. Se gyújtás, se fények. Felettébb idegesítő, de felhívtam az Assistance-t.

Kijöttek egy fél órán belül és helyben a szerelő nekiesett átnézni a motort. A biztosítékokat én már átnéztem, de semmi hibát nem láttam. Egyszer csak elővesz egy köteg kábelt. Át vannak vágva. Na mondom nagyon faxa, valaki szórakozott velem, de ha megtudom megölöm. Mivel elég komoly és biztonsági okok miatt nem lehet forrasztani, cserélni kell. Faxa, trailerre fel...

Felhívom a csajokat, kések, mert a pappírjait elő kell keresnem és elfaxolnom a szervízbe. Elindulok a lakásból. Azaz indulnék, de beragadt az ajtóm. Mondom mivan?! Nem vagyok egy gyenge ember, de csak nagy rángatások után sikerül elválasztanom a kerettől. Nem értettem miért volt ez, de bezártam az ajtómat és eljöttem. 

Elindulok a csajokhoz, mert már nagyon várnak. Fogok egy taxit, közbe cseng a telefonom.  A doki az:"Figyelj, van egy kis gond. Nem tudják megmondani, hogy hova került az a lány, mert egyik korházba sincs az 5 közül, ahova szállíthatták." Ez egy olyan információ volt számomra, ami akkor egy olyan 5 perces kiesést okozott a külvilággal lévő közvetlen kapcsolatomban. Nem ájultam el, de a határán voltam. 

Megérkezek a csajokhoz és úgy gondoltam egyből a tárgyra térek és elmagyarázom a késésem okát, illetve az elmúlt napok eseményeit... Mielőtt elkezdtem volna, azt mondják, hogy várjak, mert itt van az unokahuguk és be szeretnének mutatni neki. Rendben van, kihívják a vendégszobából és megtörténik a bemutatkozás. Aranyos fekete hajú lány volt, bár nem sokat láttam belőle, mert épp megfázott és egy zsebkendőt tartott a szájához, mert folyton köhögött. 

Nem volt kedve maradni, ezért visszament lepihenni az ágyába. Valahogy elmaradt a történet mesélés. Liza, leüllt mellém, még Rita a testévére, kiment némi harapnivalóért. Mivel Liza váratlanul beállított hozzájuk és beteg, ezért a party elmarad és helyette filmnézés lesz ("hurrá"). Elkezdtem beszélgetni Lizával, mikor Rita kiszól neki, hogy takarítsa le az asztalt, hogy legyen hova kihozni az ételt.

Meglepődve vettem észre, hogy hajfestéshez való cuccok hevertek az egész asztalon. Rá is kérdeztem, hogy ki festette be a haját?! Liza mondta, hogy Lindának kellett befesteni a haját, mert már nagyon unta a szőkét. Ennyire beteg...

Megérkezik Rita és leüll mellém. Elkezdjük nézni a filmet és persze nem bírom ki, hogy ne flörtöljek Ritával, mert mégiscsak ezért hívott ide. :) Liza szól Lindának, hogy ha jobban van jöjjön ki és nézze a filmet velünk. Egy pár perc múlva kijött egy köntösben és leüllt a fotelbe. 

Nem telik el sok idő, még észreveszem, hogy ahogy feltett lábbal üll a fotelbe, lecsúszik a combjáról a köntös. Nagyon szép hosszú lábai voltak. Egyre jobban kíváncsi voltam rá, ezért feljebb, feljebb "mászott" a tekintetem. Még végül az arcához ért, ami nem volt már zsebkendővel eltakarva. Ez volt az a pillanat, amikor teljesen megfagytam. Ő AZ!!ŐŐŐ AZ!!!!!!!! Egyértelműen felismertem, nem kétség az arca és a hozzá képzelt szőke haj...

Rosszullétet szimulálva (nem volt nehéz), kijöttem a házból és a sarkához siettem telefonálni. Felhívtam a dokit és "halkan-ordítottam": ITT VAN A HÁZBAN!!!NEM VICC!!ITT VAN!!!! Először azt hitte, hogy viccelek, de mikor hallotta a hangomon a zaklatottságot, már elhitte. Azt mondta, hogy próbáljak nyugodt lenni és jöjjek el onnan gyorsan, még Ő hívja a rendörséget, csak adjam meg a címet. Természetesen a két lány miatt nem jöhettem el, hisz valaki meg kell védje őket, így visszamentem.

Nehéz volt nem Lindát nézni. Egyszer találkozott a tekintetünk. Láttam rajta, hogy egyből tudta, felismertem. Ő csak mosolygott egyett és visszafordult nézni a filmet. Ugyanaz a mosoly volt, mint a korházban. Kezdtem egyre kellemetlenül érezni magamat. Egy kis idő elteltével csengetnek. Magamban gondoltam, csak nem lehet a jard, mert azok nem lehetnek ilyen hülyék, hogy csengetnek?! Kimegy Rita megnézni, hogy ki jött. Eltelik pár perc, de nem jött vissza. Láttam Lindán, hogy furcsálja, hogy sokáig nem jött vissza Rita, de ekkor már rohannak is befele a rendőrök. Elkapták!

Liza felkiált, hogy mi történik, de Linda csak csendben hagyja hogy megbilincseljék. Rita nyugtatgatja Lizát, én pedig nem tudom a tekintetem levenni Lindáról. Ő csak engem néz és mosolyog. Egy szót sem szól és nem is ordít. Kiderül, hogy az igazi Lindát nem is látták már vagy 10 éve a lányok és Ő csak a csoporttársa volt az igazinak.

Elvileg meg kellene nyugodjak az események következtében, de nem tudok. Folyton azon jár az eszem, hogy mi lett volna, ha? Hogy lehet ez véletlen a lányokkal és Lindával? Ha nem véletlen, akkor hogy tudta ezt kitervelni és mióta?? Ki volt az aki tönkretette a motoromat, az ajtómat?! Esetleg Ő volt?? Honnan tudta a címemet??? Ezek azok a kérdések, amik nem hagynak nyugodni....

2 komment

Címkék: én rendőr pszichológia ikrek r6 liza


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr872092491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorelle 2010.06.19. 22:32:56

Míg nem tudtam meg mi lesz a csajjal várni akartam a kommenttel, de eeez, ez megadurva, én amilyen parás vagyok tuti lebuktattam volna magam, mikor rájövök, h ki ül tőlem 2m-re. A motoros-ajtós dologban nem hiszem, h "Linda" lett volna az illetékes, mindenesetre érdekes. De ez, h pont ehhez a 2 csajhoz kerül be mint rég nem látott bnő...fuh. Egyált honnan ismerte őket, h felvette vki más személyiségét, és mit akart velük? Uh.

vendriner aladár 2010.06.22. 14:19:41

Sztem téged ki akartak rámolni. Semmilyen ajtó nem viselkedik így, bár sztem a motort nem a csaj vágta el, hanem más, bosszúból, mivel nem sikerült bemenni. Ha ez mind igaz kezdj el könyvet írni, lehet fogják venni! Én biztos veszek 1 példányt :)
süti beállítások módosítása