HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.05.29. 10:35 Izombuilder.com

A robot 1. rész

(Először is valamit sürgősen ki kell találnom, hogy ne kellessen minden írás előtt végig olvasnom az összes posztjaim kezdését, mert nagyon időigényes...Ötlet?) 

Elég sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a posztom címe, de igazából mindig is tudtam, mert így meséltem mindenki másnak a történetet. Tavaly sikerült részese lennem életem egyik legjobb Tiesto bulijának. Na nem azért, amit itt lentebb leírok, hanem a buli fergeteges volt Veszprémben, ami felülmúlt az eddigi összes Tiesto partyt (a történet a közelben rajtam végig futott Tiesto "láz" miatt jutott az eszembe). 

Megérkeztünk 9-re a haverokkal és beálltunk a sorba. Na itt eltöltöttünk úgy 2 órát, mire bejutottunk (ahogy hallottam ezt idén se tudták megoldani. Hiába, ez Magyarország...). Bent a szokásos partyhely keresés, felhozatal ellenörzése, utána egy kis iszogatás (én csak energiaitalt). Táncolás közben észreveszem, hogy valaki hátulról átkarol és feszesen hozzámsimulva elkezd "simogatósanfogdosni". Én már fejben felkészültem a legrosszabbra, hogy vagy egy buzi az, akit lecsapok vagy egy űberbrutál ronda csaj próbál nyomulni. 

Szerencsére egyik sem, hanem egy nagyon aranyos, szép csaj aki frenetikusan élvezi a bulit. Persze, hogy hagytam és elkezdtem én is felmérni a "domborulatait". Mivel elég erős jeleit adta annak, hogy nem bír magával, így gondoltam kimegyünk a tömegből, egy kicsit nyugodtabb helyre. Menet közben a B tervre készülve elkértem a haverom kocsijának a kulcsait, biztos ami biztos alapon. 

Kimentünk a bárpulthoz és megkérdeztem mit iszik. Ekkor már észrevettem rajta, hogy nagyon valami nagyon furcsa, de azt mondta, hogy egy Vodkát. Rendeltem neki egyet, én pedig egy energiaitalt ittam. Beszélgettünk közben és észrevettem rajta, hogy mintha másik dimenzióba lenne, vagy még mindig bent a tömeg között... Egyszerüen megfogta a kezemet és a bugyijához tedte, hozzátéve:"Érzed?". Ekkor már biztosan tudtam, hogy valami "élénkítőt" fogyasztott a buli előtt.

Én gondoltam, hogy akkor itt az ismerkedésnek véget vetek, mert egy félrészeg/zombival nem fogok semmi intimebb dolgot kialakítani. Épp el akartam jönni, amikor megfogta a kezemet és megcsókolt. Nagyon jól csókolt, amit nem néztem volna ki belőle. Persze ezután abba akartam hagyni az egészet, de erősködött, hogy Ő akar engem (szuper, egy drogos picsa megkívánt, ez aztán a siker...).

A partyt nem nagyon tudja elrontani, ha kimegyek vele a kocsiba és egy rövid orállal lerendezzük a dolgot. A terv sikerült is, csak nem éppen úgy ahogy terveztem. Kimentünk a kocsiba és bekapcsoltam a rádiót. Persze Tiesto lemez volt a kocsiba (mint jó alapozó rajongónak szokás), így stílszerű volt az egész. Az orálban nagyon gyenge volt, ez lehet tapasztalatlanság vagy a bódultság. Mire abba akartam hagyni az egészet, már azt vettem észre, hogy rá akar üllni, de én még időben megállítottam, hogy védekezés nélkül soha. Ezután jött az igazi őrület. A csaj mintha a tánctéren lenne vagy legalábbis, mintha egy saját világban élne, velem nem foglalkozva, úgy vonaglott. Lehangolónak gondoltam először, de ahogy mint egy robot vonaglott egyre durvábban és gyorsabban, kezdtem élvezni. 

Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy a körülmények miatt és a csaj tempójával nem nagyon bírtam fél- egy óránál tovább. Persze Ő ezt se vette észre, így én kellett leállítsam. Ezután mintha semmi se történt volna, pattogot, hogy Ő vissza akar menni velem bulizni. Nekem is ez volt a tervem, de gondoltam pihenek egy pár percet, de Ő ragaszkodott, hogy vele menjek. Erőt vettem magamon és bementünk... (folyt. köv.)

Szólj hozzá!

Címkék: party kulcs idegen haverok bódítók


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr202027987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása