HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.05.23. 18:33 Izombuilder.com

Hálás nő...

(Ismeretlen oknál fogva az alábbi poszt nem lett publikálva. Több mint 1 hónapos csúszással pótolom...)

Most, hogy rokonoknál töltöm az időm nagy részét, így van időm kényelmesen blogolni.

A múlt héten történt velem, hogy egy régi partnerünkkel kellett találkoznom és ezért a fél városon át kellett utaznom. Mivel utálok BKVzni így a felhős időjárással ellentétben, mégis motorral mentem. Persze ahogy lenni szokott elkezdett esni az eső. Egy ideig nem ártott, de persze minden modern ruhának megvannak a határai. Egy rendőri igazoltatás sem segített rajta az esőben...

Megérkezem az irodába, persze elnézést kértem és mivel régóta ismerem a nőt, ezért kértem tőle egy törölközőt és hogy hadd szárítsam meg magam az irodájába, egyedül. Természetesen kiment és én pedig, amennyire tudtam megtöröltem magam. Utána szóltam, hogy akkor elkezdhetjük a megbeszélést. Persze elő kellett készítsem a PP bemutatót, de ez hamar ment és bele vágtunk a közepébe.

Láttam rajta, hogy nagyon unja, mert száraz statisztikai adatokról volt szó. Erre gondoltam, hogy mi lenne, ha egy kicsit provokálnám. Mivel kértem, hogy mutassa meg azokat a részeket, amiket nem ért, ezért felállt és oda jött hizzám, hogy rámutasson a táblán lévő adatokra (direkt nem adtam oda a pointeremet).

Ekkor megláttam a feszes rövid szoknyáját, amitől mindig beindul a fantáziám. Nem is kellett sok idő, már látható jelek voltak a nadrágomba. Persze Ő ezt egyből nem vette észre, mert épp mellettem állt. Viszont mikor hozzám fordult meglátta. Láttam, hogy nagyon zavarban van és próbál úgy tenni, mintha nem vette volna észre. Ezt nagyon rosszul leplezte, mert a zavart beszédén is észrevehető volt. 

Közelebb mentem hozzá és mikor rámutattam a táblán lávő mezőre, egyszer csak megfogta és simogatni kezdte nadrágon keresztül. Éreztem, hogy innen nincs visszaút és hamar kigombolta a nadrágomat és nyalni kezdte. Gyengéden harapdálta és élvezte, hogy csak neki ágaskodik. Persze egy gyors orál élvezeten kívül nem volt semmi más, de hatásos volt, mert utána boldogan mosolyal az arcán hallgatta végig a prezentációt. 

Nem beszéltünk erről, mert úgy vettük mindketten, hogy "része" a prezentációnak...

Egy újításként szeretném elmondani a fenti történettel a véleményemet/magyarázatomat. Először is én nem szokásom szexuálisan zaklatni a partnereimet (nőket), mert egyrészt nem tartom etikusnak, az e féle befolyásolást és nem akarom, hogy egy esetleges visszautasítás miatt aláássam az üzleti kapcsolatunkat. Hogy most mégis miért tettem kivételt? Azért, mert elég szoros személyes kapcsolatot ápoltam a hölgyel (bár csak internetten keresztül). Elég sokmindent megtudtam róla, ezért ezek mérlegelésével, tudtam, nem lövök mellé, ha "letámadom"... 

3 komment

Címkék: prezentáció rendőr eső orál motorozás 30as hőlgy


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr321895936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorelle 2010.05.23. 22:19:11

pedig én ezt már tökre de mintha olvastam volna:>

vendriner aladár 2010.05.25. 14:15:49

Nekem is ismerős:)
Presentation fail...

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.05.26. 18:47:12

Akkor pedig nem értem, miért változott vázlatra...
süti beállítások módosítása