HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.04.19. 17:54 Izombuilder.com

Era és a bilincs

Mindig is nyitott voltam, minden új dologra, ami pozitívan tudja feldobni az együttléteket. Nem is mondtam ellen, mikor egy éjszaka, Era elővette a szolgálati bilincsét. Nagyon sok extra izgalmat tud adni egy ilyen kiegészítő. Először is azt szerette volna, ha Ő uralkodik rajtam. Mivel szeretek a nőknek a kedvében járni, ezért engedtem neki. Odabilincselt az ágyhoz és bekötötte a szemem. Mit mondjak, furcsa érzés volt és egyben nagyon izgató. Először a nyelvével játszott a testem különböző pontjain. Finom lágy volt és gyengéden simogatott. Majd a körmeivel a mellkasomat kaparta, amivel még jobban felperzselte a vágyakat. Csak vonaglott rajtam egy szó nélkül, én pedig csak a fantáziámra hagyatkoztam, hagytam magam elvarázsolni.

Megfordult, ráüllt az arcomra és hagyjta hogy nyaljam neki, ameddig Ő orálisan kényeztet engem. Majd a jobb csuklómnál kioldotta a bilincset és a kezembe adta a kulcsot. Én lassan kinyitottam a bal kezemnél lévő bilincset, majd egy határozott mozdulattal megfogtam és megfordítottam, lefektetve az ágyra. Láttam a szemében, nagyon élvezi, hogy most teljesen kiszolgáltatott lesz. Én előbb a jobb, majd a bal csuklóját bilincseltem az ágyhoz. Végül heves csókolózással, bekötöttem a szemét. Éreztem a heves szívdobogását és próbáltam még jobban fokozni, hogy csak minden 5-10 másodpercben értem hozzá és akkor is csak a nyelvemmel. A nyelvem minden érintésénél a teste összerezdült egy kicsit, ez még több lendületett adott mindkettőnk részére. Egy kis idő után vártam egy fél percet csendben. Láttam rajta, hogy nagyon várja, hogy hol fog ismét "felbukkanni" a nyelvem. 

Mikor már nagyon izgatott volt, akkor a nyelvemmel megérintettem a csiklóját. Ez az összerendülés hatalmasabb volt, mint eddig bármi. Ekkor erőteljesebben megfogtam a combjánál és vadul nyalni kezdtem. Csak zihált hangosan és élvezte az orgazmus hullámot, ami őt éri (utólagos elmondása alapján). Mikor már kellően kiélvezte az orális kényeztetés minden pontját, én titokban a háta mögé csúsztattam a jobb kezemet. Lassan a behatolásommal egyidőben, az újaimmal végig karmoltam a hátát függőlegesen, de persze épp annyira, hogy kidomborodjon az ágyról a testével, az élvezettől vezérelve. 

Elmondása szerint, ez a szeretkezés volt élete legjobbja. Őszintén szólva, én is nagyon élveztem.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő orgazmus rendőr ötletek bilincs era


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr91929891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása