HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.04.14. 14:19 Izombuilder.com

Ázok-fázok... agyalok!

Egy kicsit feldobom saját magam kedvét, ebben a borongós időszakban. Munka közbe, egy kis pihenő közbeiktatásával, gondoltam neki állok egy kicsit blogolgatni. Szeretnék bevezetni titeket a jövőbeli terveimbe. A gyári beállítása az agyamnak, hogy mindig valami új üzleti lehetőségen agyaljak, de persze vannak egyébb ötleteim is. Egyik ilyen a Vlogging. Nem tudom hogy hallottatok e erről? Amennyiben nem, úgy egyszerüen elmagyarázom ezt a rövidítést: Video Blogging. Videó készítés közben, szóban nyomni az okosságokat. Persze nem új találmány ez és úgy ahogy én tervezem csinálni, az se lesz új dolog, de érdekesnek tartom. Motorozás közben a sisakra szerelt kamerával készítenék felvételeket (remélhetőleg érdekes helyeken) és közbe nyomatnám a sztorikat... Mi a véleményetek erről? Nekem nagy könnyedség lenne, hogy nem kell itt gépelgetnem és így egy kis pluszt is adhatok a sztorikhoz. Persze nem holnaptól, mert még a kamerát is be kell szereznem, de néhány hónapon belül beindítanám ezt a dolgot (még nyáron).

Twitter: Kicsit szeretném feldobni a twitter használatot, mert szerintem nagyon jó találmány. E célból, azt találtam ki, hogy aki twtteren keresztül követőm és rajta keresztül közvetlenül nekem ír, személyesen fogok válaszolni neki, minden "normális" kérdésére.

u.i. Esetleg ha valamelyik sztorimat nem fejeztem be és én elfelejtettem volna, szóljatok, mert az idő múlásával "fakóbb" lesz... :)

u.i.2. Mire befejeztem ezt a posztot kisütött a nap. Ez aztán a jó dolog.

2 komment

Címkék: munka én twitter motorozás vlogging


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr111920650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása