HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.04.11. 10:27 Izombuilder.com

"Éhesek vagyunk!"

Tegnap éjszaka megszólalt a telefonom. Persze a sokásos bosszús kedvembe veszem fel, mert megint azt hittem, hogy munka miatt van. Egy kedves hang volt, amit először nem is ismertem fel. Persze pár másodperc múlva már beugrott. Hogy ki volt az? Rita, tudjátok írtam róla, ő volt az idősebbik Iker...

Természetesen visszakérdeztem, hogy ha már volt olyan kedves, hogy felköltött, elárulná, hogy mi volt olyan fontos, amiért muszáj volt éjjel felhívjon?! A válasz:"Gyere el a ******* utca sarkához és vegyél fel engem." Itt kicsit kivágta a biztosítékot a dolog nálam, hogy mi vagyok én taxis??? Persze egyből mondta, hogy "egyedül leszünk otthon, vagy te vagy más lesz aki hazavisz". Na jó, egy ilyen kedves meghívást nem hagyhattam ki. :) Felöltöztem, bedoptam egy energia italt és elindultam a címre. Megérkeztem és láttam rajta, hogy valami nincs rendben. Egy ultra brutál dögös ruha volt rajta és semmit nem mondott, csak felült mögém. Ekkor megkérdeztem, hogy hova menjünk? Válasz, menjek tovább az utcába és a 3. ház lesz balra. 

A háznak nyitva volt a kapuja. Fullos ház volt, minden volt benne ami kell, medence, jaqudzi, stb. A jaqudziban, már ott üllt a huga. Az a látvány nem volt semmi, egyszerüen semmi se volt rajta, de csak a feje volt kinn a vízből, így a többit a fantáziámra bíztam. Persze nem akartam kimutatni, hogy egy kicsit elvesztettem a józan itélőképességemet, így egy gyors kérdést fel is tettem:"Mivel érdemeltem ezt ki? Születésnapom van, amiről nem tudok?" Erre csak annyit mondta:"Éhesek vagyunk!" Mivan??? :) Vacsi leszek? Izgi. Na jó, alig várták meg hogy ledobjam a ruhámat, de már rántottak is be a jaqudziba. A csajok egyszerüen nem bírtak magukkal. Karmoltak, nyalogattak, simogattak, haraptak, minden volt amit el tudtok képzelni. Rita bebizonyította búvár tehetségét. Víz alatt olyan nyelvmunkáról tett bizonyosságot, amit még nem éltem át. Liza (ő a huga) pedig olyan szűk volt, hogy azt hittem szét fogom szakítani.

Egyetlen probléma az volt, hogy Liza nagyon nem tudott halk maradni. Elég hangosan adta jelét, hogy élvezi az estét. Persze nem is engem zavart, hanem a szomszédot, aki át is szólt a keritésen, amire azt hittem a csajok megijednek/zavarba jönnek, de nem, egyszerüen figyelembe se vették. Én pedig csak annyit mondtam az ürgének, "ez az én estém, ne próbáld meg elrontani" és reggelig folytattuk.

Kb. 8körül haza jöttem és gondoltam lefekszem aludni, de nem tudtam, mert jönnek a nővéremék látogatóba. Így inkább nem alszom, mert 1-2 óra alvás után eléggé mosott sz@r vagyok.

1 komment

Címkék: ikrek szomszéd orál meglepi rita liza jaqudzi


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr601911370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása