HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.04.10. 14:40 Izombuilder.com

Politika

Nem gondoltam, hogy valaha is fogok ilyesmiről írni, de ma felettébb felkavart a dolog. Lemegyek a szokásos napi vásárlásomnál a henteshez és a szokásos kötelező köszönés/beszélgetési köröket lefutjuk. Épp jövök ki és mellettem bejön egy öregasszony. Hallom a hentest, hogy így köszönti:"Csókolom Irmanéni, a szokásos kolbászkáért jött? Ugye nem felejti el miért kapja?" Itt hirtelen nem kapcsoltam. De a válasz után egyértelmű volt:"Persze kisfiam, tudom, hogy a ***********-re kell szavaznom." (szándékosan csillagozom ki) MIVAN???? Tehát ilyen egy rohadt korrupt világban élünk. Még az ismerőseim csodálkoznak, hogy miért viszek ki minden üzleti tevékenységet külföldre... hát a fentiekért és az egész korrupt vezetésért (mindegy ki irányít).

Na most hogy kiírtam magamból, le is nyugodtam. Jó ez a blogolás. :)

Szólj hozzá!

Címkék: politika korrupció voks10


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr441909682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása