HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.04.07. 21:30 Izombuilder.com

Beképzeltség?

Sokan kérdeztétek üzenetekben, hogy nem e tartom magam beképzeltnek?! Jó kérdés és elgondolkodtam én is rajta. Arra jutottam, hogy talán az vagyok, de a végén mégis azt mondtam, hogy nem. Miért? Elmagyarázom.

Nőügyekben, nem gondolom, hogy olyan extrát tudok nyújtani, amit más férfi nem tudna. Viszonylag kidolgozott felső test, átlagos intim méret. Semmi olyan külső tényezőm nincs, amit más nem tudna, odafigyeléssel elérni. Mégis mi az alapja a sztoriknak? Egyszerű. Szexuális műveltség! Ez a kulcs a női szívhez. Mindig kell képeznetek magatokat, hogy tudjátok, hogy mi kell a nőnek. Nem kell szégyelni ezt, mert a nőt igen is ki kell elégíteni minden téren. Itt nem csak az "ágyra" gondolok, hanem minden más figyelmességre (pl. egy jó vacsi főzésre, apró ajándékok...). Nagyon fontos, hogy olyat kell nyújtani, amit más férfitól nem kap meg. Sajnos a mai világban, nem nehéz ezt elérni, pedig minden csak a figyelmességen múlik. Ennek az egésznek, számomra a legjobb visszajelzés, hogy minden volt barátnőm, ismételten szeretne hosszú idő után, "találkozgatni" velem. Ez nekem a legjobb visszajelzés. Ez ügyben tényleg csak egy tanácsot tudok mondani. Olvasni, olvasni és olvasni kell a témában. Persze mindent gyakorolni is kell. :)

1 komment

Címkék: én ötletek beképzeltség


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr861902796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.04.09. 14:29:53

Ember mi rokon lelkek vagyunk:)
süti beállítások módosítása