HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.03.14. 20:28 Izombuilder.com

Hőlgyem?!

 Friss...friss! :D Egy még forró sztorit mesélek, ami épp ma délután történt. Unalmamba, hogy feleslegesen siettem haza az F1-re, elmentem a jó időbe motorozni egy kicsit. Persze hamar rájöttem, hogy azért még vigyázni kell, mert kemény a gumi...

Az egyik kanyarban, úgy gondoltam, hogy nem várom meg, még a komótosan szemből érkező kocsi elhalad, hanem előtte gyorsan elkanyarodok. Sajnálatos módon, ezt más is észrevette. Egyszer csak azt veszem észre, hogy a tükrömbe kék villogót látok. Tudtam, hogy ez csak én miattam van és lebuktam. Félreállok. Épp leállítottam a motort és készültem levenni a bukósisakot, mikor mellém érkezik a rendőr. 

Rendőr? Ez nem rendőr volt, hanem egy bombázó!!! Ránéztem és azt hittem, hogy a kész átverés műsorban szerepelek. Köszöntem illedelmesen, hogy "Jó napot! Hőlgyem, mit vétettem?" Mikor a szemébe néztem, azok a kék szemek egyszerűen kicsináltak. Nem is tudtam másra figyelnii, csak az arcát, mert egyszerűen magával ragadó volt. Elkérte a jogsimat és a forgalmit. Odaadtam mindkettőt és ekkor mondta:"Ön nem adta meg a bekanyarodásnál az elsőbbséget a...!" Természetesen elismertem a vétségemet és elnézést kértem. Azt mondta, hogy muszáj lenne megbüntessen, de mivel nem próbáltam meglógni, ezért egy szóbeli figyelmeztetéssel elenged. 

Huha, mondom magamban, hogy ez igen! Egyből megkérdeztem, hogy "Ne haragudjon, de egyszerüen nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg, hogy gyönyörű!", itt láttam, hogy mosolyogva fogadja és jó utat kívánt nekem. Itt gyorsan válaszoltam, hogy kérem adja meg a számát, mert szeretnék találkozni, persze szigorúan munkaidőn kívül. :) Erre azt mondta, hogy szolgálatban nem ismerkedik. Hmmm... gondoltam ez most nem akar összejönni. Erre azt mondtam, rendben van és megkérdeztem, hogy melyik őrsön tudom elérni, kedves Tóth Tímea (más név), amennyiben be szeretnék valamit vallani magának? :) Elmondta, hogy hova van kirendelve. Rendben van, akkor lehet keresni fogom és egy mosoly kiséretével felvettem a bukósisakot, elindultam. 

Úgy gondolom, hogy muszáj lesz megszereznem a számát, de hát mire valók a többi rendőr haverok, ha nem erre?! :) Így körbe is telefonáltam és úgy néz ki meglesz. Folyt köv.

1 komment

Címkék: rendőr motorozás bombázó hőlgy


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr41839679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.03.16. 10:36:02

Meg van az új projekt neked is látom!! Hajrá! Várjuk a továbbiakat!
süti beállítások módosítása