HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.02.24. 17:02 Izombuilder.com

A buli

Ez a sztori a CsP blogban olvasott medencés jelenetről jutott az eszembe. Valamikor tavaly játszódik.

Unalmas délutánnak igérkezett, de izgalmasan végződött. Munkából hazamenet észrevettem, hogy egy új Subaru Imprezza WRX STI áll a lakóházunk előtt. Elmegyek mellette, erre dudálnak nekem. Ki más lehetet, mint a hülye Laci haverom. Vett magának egy Imprezza-t (annyit kell tudni Laciról, hogy a bőre alatt is pénz van, ilyen menő Manager fajta). Elhívott, hogy menjünk egy jót bulizni, mert az egyik haverja házibulit tart. Ok, belementem, mert amúgy se lett volna mit csináljak.

Persze Laciról azt tudni kell, hogy egy elmebeteg minden szinten. Egyik kezében telefon és nőkkel egyeztet ("Rita?Na mind1, akkor Zita.Jössz egy medencés seggrázásra?"), másik kezével meg a kormányt és a váltót rángatja, mert úgy gondolja, hogy rekord időt kell mennünk. Megérkezünk a házhoz. Nagyon fullos, sziklakövekből van építve, medence a ház mellett, ami végig megy a házban is. A házban kissebb hidak vannak, amiken keresztül lehet menni, a medence egyes ágai fölött.

A party javában folyt, sok ismerős arcot nem láttam, de azt biztosan meg tudtam állapítani, hogy fordított arányosságban volt a testsúly és az ékszerek a nőkön! Természetesen mindenkinek megvolt már a lendület, amit ilyen-olyan bódítókkal fokoztak. Ezt úgy vettem észre, hogy mire 1,5 métert megtettem volna a lakásba, az egyik szőke már markolászta. Persze gyorsan üzentem neki, hogy a medencénél várjon meg, ott folytatjuk. Laci tényleg kitett magáért, mert elég jó felhozatal jött össze. Nekem se kellett sok, hogy ellazuljak, bár nem annyira, mint a többiek, de én bódítók nélkül is élveztem a partyt. A legjobb az volt, amikor lekapcsolták a fényt és mindenki a medence egyik ágában vonult egy nővel. A ciki az, hogy nem emlékszem a csaj nevére, mert szerencsére nem társkereső party volt. Egy igazi buxával voltam, aki olyan szinten "high" volt, hogy úgy vonaglott, mint egy robot. Szuper jó nő volt, akin lehetett látni, hogy más dimenzióban élvezi a szexet. 

Hajnalban ébreszt Laci:"Mennünk kell, mindjárt hazajön a tulaj..." Gondolom ezzel elmondtam mindent a szervezéséről?!

 

1 komment

Címkék: party subaru medence laci házibuli buxa bódítók


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr331786220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.02.24. 17:27:42

Ismét jó kis sztori, bár az ilyen high speed tyúkok nálam nem nagyon pályák. Némelyik annyira pörög, hogy még a neved se tudja megjegyezni. Mondjuk minek is mondani neki, marad az FMO kategória.
süti beállítások módosítása