HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.02.03. 12:20 Izombuilder.com

Schilla

Sokan jelezték, hogy mindig egy egyfajta heppi-endes sztorik vannak velem és nincs olyan jól megszívtad kategóriába tartozó. Természetesen ilyenek is vannak és a mostani is ilyen lesz, de én is ember vagyok és nem szeretek ezekre visszagondolni. :)

Ebben az esetben egy tök helyes csajt ismertem meg az egyik társkereső oldalon (igen, ilyenen is járkálgattam unalmamban). Minden klappolt, 20 éves, barna haj, kék szem, ápolt igényes külső, inteligens levél válaszok. Azt mondtam magamban, hogy megér egy próbát és érdemes lenne vele találkozni. Így is lett, néhány levélváltás után elkértem a számát, felhívtam és megbeszéltem vele egy randit.

Eljött a randi ideje, egy hangulatos kis kávézóban találkoztunk. Nálam a sablonos dolog, egy szál vörös rózsa volt. Persze körülöttem az összes vendég/alkalmazott levágta, hogy randim lesz és arra várok. Megjött a csaj kis késéssel, átadtam a rózsát és egy puszit. Elkezdtünk beszélgetni, először persze rólam. Elmondtam neki nagy vonalakban így az életemet és utána pár dolgot kérdeztem róla. Úgy tünt sinen van a dolog és mondta, hogy sietnie kell angol órára, de nem akar lekoptatni, hanem azt kéri, hogy holnap találkozzunk. Beleegyeztem, mert nekem is szimpatikusnak tünt a csaj. 

Másnap felhívtam és kérdeztem, hogy mikor lenne jó neki a tali. Azt mondta, hogy szeretné, ha nála találkoznánk, mert a kisöccsére kell vigyáznia és nem mehet el otthonról. Fura volt, de nem gondoltam volna, hogy hátsó szándék miatt mondja ezt, ezért elmentem a randira. Megérkeztem hozzá, leültünk a kanapéra és beszélgettünk. A kis srác pedig előttünk játszott. Egyszer csak (majd szívrohamot kapva) odajön egy kutya, egy olyan alacsony aranysárgaszőrű hosszúfülü (nem jut eszembe a fajtája) és elkezd szagolgatni... A csaj mondja, hogy ne ilyedjek meg Ő Schilla (németes volt a csaj, ezért kiejtve:"silla") és nem bánt, csak ismerkedik. Ok, mondom magamban kutyás a csaj, nem gáz annyira (jobb mintha macskás lenne). Telt múlt az idő le kellett fektetni a kissrácot (nevére nem emlékszem), ok addig én ülltem a kanapén és a haveroknak néhány SMS-re válaszolgattam.

Visszajön a csaj és csak annyit mond végre, erre vártam. Fog hátradönt a kanapén és elkezd csókolva beüllni az ölembe. Meglepődtem, bár nem annyira jól csókolt. Persze átvettem az irányítást és lefektetve a kanapéra tovább csókoltam. Egy kis levegővétel közben elmondta, hogy nagyon szerette volna megtudni, hogy hogyan csókolok, mert ez nála fontos szempont (saját magát kellene vizsgáztatnia). Én pedig ismét elkezdtem csókolni, majd a bal kezemet becsúztattam a nadrágja alá és elkezdtem izgatni. Hagyta magát annyira, hogy Ő is elkezdte masszírozni a farkamat farmeron keresztül. Nem kellett sok lekerült róla a ruha is és rátértünk a lényegre. Egyszer észreveszem, hogy miközbe a csaj épp engem szop, a kutya nyalja a csaj tamporát. Ez kivágta a biztosítékot, felemeltem a fejét ésmegkérdeztem, hogy te hagyod ezt? Azt mondta máskor is szokta! WTF??? Hogy mivan?? Na ekkor úgy elment a kedvem az egésztől (még jó h nem nyaltam ki), hogy fogtam magam felöltöztem és eljöttem. Persze a csaj rimánkodott, hogy ne, de egyszerüen hányingerem támadt és mondtam neki, hogy erre nincs gusztusom.

Szólj hozzá!

Címkék: kutya 20 barna gusztus kék szem schilla non heppiend


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr271725140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása