HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.01.28. 15:24 Izombuilder.com

Flóra és a pofon

A minap felhívtak a haverok. Nem megyek e el velük sörözni. Na mondom Ok, menjünk úgy is rég mozdultam ki. Elmentünk oda az átalakított lakóházhoz, amit jelenleg fiatalok használnak ilyen közösségi ház a belvárosban (nem ugrik be a neve). Beszélgetünk az egyik lakásnak a szobájában és jön egy csaj, akit mindenki néz. Én háttal voltam hozzá. Meglepődtem, hogy mindenki nyitott szemmel bámulja és gondoltam megfordulok. Mikor megfordultam egyből kaptam egy pofont.

Meglepődtem. Persze a haverok is, mert részünkről senki se ismerte fel a csajt. Megkérdeztem, hogy ezt miért kaptam? Azt mondja tudod jól, mert megcsaltad Timit (persze semmilyen Timi nem jutott az eszembe, akit megcsaltam volna). Mondtam, hogy ne haragudjon hölgyem, de nagyon eltévesztette az arcot. Erre még dühösebb lett és kérdezte, hogy nem engem hívnak XXXX-nek? De, de rajtam kívül még X ezer embert hívnak így... Akkor te vagy, válaszolta. Rendben, akkor én vagyok. Megbeszélhetnénk négyszemközt, hogy mit csináltam? Nagy nehezen beleegyezett.

Mint kiderült Flórának hívják és egy kollégiumi szobatársnője a Timi. Ő mesélt arról, hogy a volt pasija egy magas sportos srác szokott erre a helyre járni, akit XXXX-nek hívnak és nagyon dúrván mindenki előtt szégyenbe tette. Ok mondom, ez mind illik rám (mármint a személyleírás, nem a tett), de elmagyaráztam neki, hogy én eddig életembe most vagyok itt 2. alkalommal és nem emlékszem, hogy ismernék Timi nevezetű kollegista csajt. Látta rajtam, hogy nem hazudok és elkezdett vörösödni. Mondta, hogy nagyon szégyelli és nem akart jelenetett csinálni, csak elborult az agya. Mondom vettem észre, de fátylat rá, meghívhatom valamire?! 

Meghívtam egy italra és mostmár nyugisabban indulatok nélkül el kezdtünk beszélgetni. Nehezen hittem a fülemnek, mert nagyon megnyílt és borzasztó őszintén mesélt olyasmikről, amiről szerintem egy átlagos csaj még a férjének se mesél. Elmesélte, hogy az Ő illetve Timi életében másfél éve nincs pasi és hogy ezért közösen maszturbálnak éjszakánként. Persze nem akartam elhinni. Kérdeztem is, hogy hogyhogy megosztod velem ezt az intim információt? Azzal magyarázta, hogy eléggé elkeseredettek, hogy az egyetem mellett nem találnak rendes pasit maguknak, mert nincs idejük bulizni járni (visszagondoltam, hogy mikor én jártam ez fordítva volt...). Jó pasinak tart és szeretné, ha felmennék hozzájuk. Persze semmi kötötség, csak egy ilyen alkalmi dolog lenne. 

Normálisnak tartom magam, ezért nem sokat gondolkoztam ezen és belementem. :) Elkértem a koli címét és a szobájuk helyét. Persze mondta, hogy fiú nem igen mehet fel, ezért mindenképpen hívjam őt előbb. Visszamentem a barátaimhoz beszélgetni. Persze nem meséltem el a teljes történetet, mert úgysem hitték volna el nekem. Inkább azt mondtam, hogy másnap korán megyek melózni, ezért hamarabb el kell indulnom haza. Szerencsére a koli nem volt messze, így egy kis kitérővel teszteltem az egész történetet. Megálltam a bejáratnál és felhítam. Mondta, hogy 5 perc és lejön értem. Úgy egy 15 perc után megérkezik, épp amikor már el akartam indulni haza. Bekísért és a portán azt mondta a srácnak, hogy a tesója vagyok.

A lépcsőn felfelemenet, elejtette azt az eléggé nem lényegtelen információt, hogy Timi egyáltalán nem tud rólam és Ő már alszik. Meglepetés lennék. Én meg mondtam neki, hogy a zsaruk meg nekem lesz meglepetés, amikor nemi erőszakért lecsukatnak... Azt válaszolta, hogy ne aggódjak, gondoskodik arról, hogy ne legyen gondja Timinek. Megérkezünk a szobához, lassan benyit és vezet engem a sötétben. Csak egy kis éjjeli lámpa világított. A mellette lévő ágyon feküdt Timi. Felemelte a takaró alját Flóra és mondta suttogva bújjak be, kényeztessem és Ő addig engem fog. Itt elnevette magát. Rendben van hagytam magam irányítani. Lassan bebújtam a takaró alá és a hálóingjét felhajtottam Timinek. Elkezdtem a bugyin keresztül nyalni, csókolgatni. 1-2 perc után felriadt és kérdezte ki van a takaró alatt. Flóra mondta, maradj csendben hagyjd kényeztetni magad. Nem nagyon akarta, erre felhajtotta Flóra a takarót és így egy kicsit elengedte magát Timi. Lehúztam a bugyiját és elkezdtem puszilgatni, nyelvel simogatni, nagyon érzékien, gyengéden. Flóra közben az ágy végébe ment oldalra fordított. Kigombolta a nadrágom és elkezdett vadul szopni. Nem tudom másképp nevezni, mert nagyon jól csinálta, mint egy hivatásos (lehet az volt csak hazudott?!). Ezután a lehető legtöbb pózt kipróbáltuk. Timi nagyon hangos volt. Én már épp azon gondolkodtam, mikor fognak kidobni, mert tutti az egész szinten hallják. Hajnalban eljöttem és hazamentem.

Szólj hozzá!

Címkék: pofon haverok timi sörözés flóra félreértés koli közösségi ház szobatársnő 3masban


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr711710045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása