HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.01.05. 15:01 Izombuilder.com

Zita 16

 

(Ez a történet egy másik blog olvasása után jutott eszembe)

Ez a történet úgy 2,5 éve volt, amikor még úgy gondoltam, hogy van értelme távolsági kapcsolatokba energiát pazarolni. Megismerkedtem egy barátomon keresztül, az internetten (messenger) egy barnahajú aranyos csajjal, akinek jó szövege volt és hihetően el tudta azt adni, hogy Ő öregebb a koránál... Igen, fiatalabb volt annál, mint aminek állította magát, de a poént nem lövöm le az elején. 

Megvolt az első találkozás, egyenlőre én erőteljesen épp nőhiányban szenvedtem, tehát az átlagos külső nekem átcsúszott "jó" külső kategóriába. A furcsa az volt a történetben, hogy a csaj, már az első találkozásunk estéjén, azt akarta hogy menjünk fel a szobájába (egy panzióba bérelt szobát, tehát talpraesett csaj)... Mivel a cél anno még a barátnő szerzés volt, ezért nem akartam, hogy azt gondolja én egyből ki akarom használni, hanem nagyon NAGYON nagy erőt véve magamon egy búcsúpuszival eljöttem.

Másnap felhívtam, hogy nem e lenne kedve a parkban sétálni és beszélgetni. Itt a beszélgetés folyamán kiderült, hogy Ő erőteljesen szűkszavú élőben...nem sok téma volt amiről tudtunk beszélgetni, pedig én tényleg nyitott voltam mindenre. Eljött az este és elmentünk szórakozni. Itt nagyon nem bízta a véletlenre és bevetett minden női trükköt, amivel rávehet arra, hogy egy nagyon durva vad éjszakánk legyen... Így is történt, egész éjszaka hajnalig lepedőakrobatikáztunk (de egy hülye szó) keféltünk. Előtört belőlem a vadállat és látom nagyon élvezte, mert egyáltalán nem akarta abbahagyni (másnap kiderült, hogy csak tőlem volt eddig többszöri, sőt egyáltalán orgazmusa).

Ez a kapcsolat kb. fél évig tartott. Az volt a gond, hogy mindig haza kellett utazzak, hogy találkozzak vele és Ő is utaznia kellett hogy találkozzunk (köztes távolságnál találkoztunk mindig) így úgy döntöttem, hogy ez nem járható út. Ekkor megmondtam  neki, hogy ez a távkapcsolat nekem nem működik és hogy itt legyen vége.

A fordulat viszont ezután jött. Az addig 18 évesnek hitt csaj, hirtelen előáll, hogy Ő csak 16! Ez még nem is lett volna akkora baj, de fenyegetőzött, hogyha elhagyom, akkor bevallja a szüleinek a titkos szexkapcsolatot és ők feljelentenek engem kiskorú megrontásáért (érdekes story lett volna a rendörségen, hogy Ő szándékosan utazott hozzám mindig, hogy keféljünk...). Belementem abba, hogy időnként találkozzunk, majd lassan leépítettem a találkozások számát és belátta, hogy ez már neki se jó...

Tanulság: Mindig légy biztos benne, hogy nagykorú járj utána valaminek, mielőtt fosol tőle (köszi az egyik kommentelőnek) és a távkapcsolat eleve halott ügy.

 

2 komment

Címkék: orgazmus barátnő zita barna tanulság 16 távkapcsolat talpraesett


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr441648799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a katona fehérben 2010.01.05. 16:32:51

A feljelentés is érdekes lett volna, ugyanis nem követtél el bűncselekményt.
hu.wikipedia.org/wiki/Beleegyez%C3%A9si_korhat%C3%A1r
süti beállítások módosítása