HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2009.12.17. 13:48 Izombuilder.com

Enikő

Egy kis előszó a történethez: Legújabb "perverz hajlamom", hogy meg kell szerezzem magamnak a rusnya titkárnőnket a cégnél. Ne kérdezzétek, hogy miért, mert csak annyit tudok, hogy kanna mellei vannak és hogy egy-két forrásból biztosan tudom, hogy nagyon nagy a szex területén a tudása (mint kiderült, mellék állásként fordító is és az egyik szexről írt könyvet is Ő fordította). Ezért ciki- nem ciki, de megkivántam... :)

A minap elkezdett nagyon esni az eső és úgy adódott, hogy egyszerre mentünk volna el az irodából. Mivel mindketten gyalog közlekedtünk aznap (én közel lakom az irodához, ezért nem megyek mindig motorral, csak ha valami intéznivalóm van a városban. Ő pedig kocsi hijján BKV-zik), ezért mikor megláttuk, hogy mennyire szakad az eső, úgy gondoltuk megvárjuk még elcsendesedik. Visszamentünk az irodába. Rég senki se volt már bent, ezért bejött az irodámba egy kávéval, hogy beszélgessünk. Nappal általába nem tudunk a munkán kívül beszélni (nem mintha én annyira vágynék rá), de most azt mondtam, hogy nem leszek paraszt és beszélgettünk.

Telt múlt az idő (ekkor még nem gondoltam arra, hogy meg kellene dönteni a csajt). Csöngött a telefonom és elég hosszúra nyúlt a telefonbeszélgetés. Pont szemben üllt az asztalomnál. Egyszer csak azt veszem észre, hogy egy láb van az asztal alatt és a farkamat masszírozza. Mit mondjak, nagyon meglepődtem ezen. Egyből néztem rá, hogy valamit mondjon, persze én közbe még mindig telefonáltam. Harapdálta a szája szélét és élvezte, hogy engedem... Ekkor rövidre fogtam a telefon beszélgetést és oda mentem hozzá. Ott üllt velem szemben és kigombolta a nadrágomat... 

(18 éven aluliak tényleg ne olvassák innen...)

Elővette a farkamat és elkezdett a nyelvével játszani. Huh, tényleg Istenien csinálta és nagyon élveztem. Ekkor kigombolta az blúzt ami rajta volt és a melltartóját kikapcsoltam. Ekkor nagyon élvezetesen mélytorkozott... majd a mellei között játszadoztam. Ekkor már nem is láttam olyan rondának :) csak az a perverz állat tombolt bennem, hogy "Őt keményen kell helyrerakni"... Felállítottam a székről, megfordítottam és erőszakosan rádöntöttem az asztalra. Letoltam a szoknyját és félrhúztam a bugyiját. Nagyon vadul elkezdtem kefélni hátulról. Láttam, hogy borzasztóan élvezi és ez engem még jobban fűtött. Ez után mindenféle pózban folytattuk...

Este pedig későn elváltak útjaink, amire az eső is elállt.

1 komment

Címkék: telefon ronda nagy mell enikő titkárnő erőszakos szex


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr841604407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Albertina 2010.03.29. 23:23:50

Komolyan meglepő hogy ennyi és ilyen nőkkel hoz össze a sors. Ez most vagy a nők szégyene vagy a te piszok nagy mázlid:D (ne vegyél semmit sértésnek, csak egy megfigyelés)
süti beállítások módosítása