HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2009.12.04. 17:23 Izombuilder.com

30-as Vörös

Nagyon beindult a mesélőkém, de ez most nem egy régi story, hanem egy új lesz. Tegnap lementem hulla fáradtan a terembe edzeni és gondoltam gyorsan magányosan fent az emeleten túl leszek egy kemény lábedzésen, utána go home pihenni.

Na a terv jól kezdődött, felmegyek az emeletre, elkezdek edzeni, de már a 2. sorozatra feljön egy nő és odamegy a taposó géphez. A nőről annyit tudni, hogy erősen a 30-as évei vége felé közelít, de iszonytatóan dögösen néz ki. Komolyan, olyan formás popsija van, hogy erősen harcolnom kellett vele, hogy ne támadjam egyből le. Szép hosszú vörös haja volt. El kezd keményen taposni, én meg folytatom tovább az edzést... Egy kis idő múlva odapillantok és látom, hogy mindenén csorog az izzadtság a feneke teljesen átnedvesedett és vadul nyomja tovább. Nem bírtam magammal odamentem és köszöntem, megkérdeztem, hogy nem hozhatok e neki valamit, nem e szomjas. Nem kért semmit se, de örült, hogy megkérdeztem. Mondtam, hogy ok, nem akarok zavarni, hagyom edzen csak keményen. Én elmentem addig egy kemény gugolást letolni. :)

Persze észrevettem, hogy amikor kicsit keményebben nagy súlyokkal csináltam oda-oda nézett és figyeltem a reakcióit mikor pihentem. Úgy gondoltam vevő lehet egy kis edzés utáni beszélgetéshez. Ezért szóltam, hogy ha befejezte az edzást szóljon és igyunk meg egy turmixot a büfében. Nálam hamarabb fejezte be, de rendes volt és nem egyből odajött gyakorlat közben zavarni, hanem megvárta hogy befejezzem (hiába ezt egy férfi se bírja megtanulni...tisztelet a kivételnek). Lementünk a büfébe és meghívtam egy turmixra. Leültünk beszélgetni és kellemesen csalódtam benne, mert nem csak a teste volt jó, hanem az esze is helyén volt. Jót beszélgettünk és úgy gondoltam, hogy lehetne ebből több is, ezért elkértem a számát. Egy kis idő múlva elbúcsúztunk. 


Ezt a storyt 1,5 hete kezdtem el írni, de nem volt kedvem/időm befejezni és azóta folytatódott...


Múlt héten egyik nap felhívom este, hogy mit csinál, nincs e kedve eljönni velem vacsorázni. Nagy meglepetésemre egy férfi hang vette fel a telefont. Ekkor egy kicsit meglepődtem, de vettem a lapot és azt mondtam:"Én vagyok Zita személyi edzője és csak érdeklődni szeretnék, hogy tudnánk e módosítani a jövő heti edzést, mert dolgom van. Kérem adja át neki és hívjon vissza amikor tud." Természetesen nem buktam le és mondta hogy átadja az üzenetemet. Ekkor gondoltam, hogy talán férjnél van?! Be kellene fejezni a nyomulást?! Ennyi munkát belefektettem, itt nem állok meg. Egy pár óra múlva cseng a telefonom. Ő volt. Nagyon hálálkozott a telefonba, hogy nem buktattam le és mondta, hogy alkalom adtán meghálálja. Mondom nem kell, ez csak természetes és megkérdeztem, hogy nincs e kedve velem vacsorázni. Gondolkozott és azt mondta, mivel ilyen rendes voltam délután, ezért eljön, de csak vacsorázni. Részemről megfelelt (persze én tervezgettem többet is) és mondtam, hogy sajnos nekem motorom van és ilyenkor télen nem lenne kellemes azzal menni. Itt félbeszakított és mondta, hogy szivesen eljön értem.

Eljött az este és pontosan időben értem jött (ezt szeretem, mert én is mindig pontos vagyok). Elmentünk egy kellemes étterembe, ahol úgy tudtunk beszélgetni, hogy más nem látott. Ekkor beszélgetés közben megfogtam a kezét. Kicsit remeget. Kérdeztem, hogy izgulsz? Azt mondta egy kicsit, mert nem csinált még ilyet és lelkiismeret furdalása van. Kérdeztem én, hogy miért? Eltöltünk egy kellemes estét és ez szerintem nem rossz dolog, nem? Persze ekkor még nem mert beszélni az okáról, csak mosolygott (én persze tudtam, hogy a férje miatt volt, de nem erőltettem, ha akar majd beszél róla). A második pohár bor után egy kicsit elkezdett oldódni. Ekkor mesélt a férjéről, hogy Ő hónapok óta nem ért "úgy" hozzá és hogy csak azért jár edzeni, hogy neki tetszedjen (Ez egy kicsit rendesen kicsapta nálam a biztosítékot. Ilyen egy f*sz férfit...ilyen nője van és elhanyagolja). Itt vigasztaltam, hogy nem benne van a hiba, hanem a férjében, mert egy bomba nő és ezt Ő nem látja. Nagyon örült a bóknak és elpirult. Mondtam neki, hogy én igazán tudom értékelni, mert a korombeli hülye p*csákból rendesen elegem van. Ekkor boldog volt és végre láttam azt, hogy kezdi igazi nőnek érezni magát. Elég jól elbeszélgettünk, majd úgy döntöttünk ideje mindkettőnknek hazamenni. Természetesen nem engedtem vezetni, hanem mindketten taxival mentünk haza.

(gondolom most mindenki a szexes témát hiányolja, de Ő vele más volt a helyzet és most nem akartam kihasználni ezt a helyzetetet...)

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés vörös zita vacsora turmix terem kihasználás 30as


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr41574129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása