HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2009.12.03. 10:27 Izombuilder.com

Szilvi, Noémi és

Sziasztok! Ismét egy új történettel szolgálnék. Ez a történénet, nem két főszereplős lesz, mint az eddigiek, hanem mindjárt 4 főszereplője van. Kezdeném egyből Szilvivel (akiről nem most fogtok utoljára hallani). Ő egy göndörhajú szexi 30-32es egy gyermekes anyuka, akit a volt férje nagyon durván szivat mind a mai napig. Noémi, na Ő egy kicsit más. Róla nem tudok sokat. Egy jó alakú, romantikus monogám csaj. Persze itt a harmadik csaj, akinek sajnos nem emlékszem a nevére (bocsi), de ő egy átlagos unalmas hisztis csaj volt. Gondolom kitaláltátok, hogy én vagyok a negyedik főszereplő...

A történet úgy kezdődött, hogy Szilvi felhív engem, hogy nem e lenne kedvem a hétvégén kirucccccani velük a hegyekbe. Mivel semmi ellenvetés nem jutott az eszembe, ezért azt mondtam, hogy amennyiben a versenyre hazahoz valaki szombaton, úgy elmegyek (kis kiegészítés: ősz végén járunk, ezért a motort már letettem, így jármű hiányába másra vagyok utalva). Azt mondta Szilvi, ha nagyon akarom vissza fog hozni, de jobban szeretné, ha csak ezért nem hagynám ott őket. Persze nem értette, hogy nekem miért volt fontos, ezért inkább nem bíztam a véletlenre, azt mondtam, hogy akkor nem e lehetne, hogy szombat este menjünk a verseny után?! Nagy nehezen belement. 

Eljött a szombat, így a verseny után lementünk mi 4en ehhez a kis faházikóhoz, ami Szilvi apjáé volt. Hát igen, a ház nem éppen egy lyuk volt, mert a maga 4 franciaágyas szobájával és a nappali közepénél egy félköríves ablakal volt körülvéve, ami között egy óriási nagy jaqudzi állt. Az az igazi full extrás házikó. :) Itt mi megvacsoráztunk és iszogattunk, persze közbe ment a beszélgetések sorozata. Éjfél körül jártunk és már elég álmosak voltak a csajok, ezért úgy gondolták, hogy jobb lesz lefeküdni. Mind a 4en külön szobába mentünk aludni.

Szilvi persze megint nem bírt magával és egy fél óra után átjött hozzám. Bevallom őszintén, nem bántam, hogy átjött, sőt számítottam rá, már mikor először felhívott az utazás ötletével. Nagyon jó volt az ágyban, persze mivel nem ez volt az első alkalom, ezért ez nem is volt kérdés. Nagyon vad éjszakánk volt, mert mindketten ki voltunk éhezve egymásra. Reggel persze, tök rendesek voltak, mert csináltak reggelit (nem tudták, hogy csak a zabpelyhes turmixomal szeretem kezdeni a napot, de elfogadtam ezt is). Közbe Szilvivel maradtam csak a konyhába és beszélgettünk. Feljön az éjszaka, mint témának. Kérdezi Szilvi, hogy láttam e Noémit? Mondom ma reggel találkoztam már vele. Nem, tegnap éjjel láttam e Noémit a szobánkba? MIVAN??? Nem értettem semmit. Elkezdi magyarázni Szilvi, kb. fél órára rá, hogy Ő bejött hozzám, Noémi beállt az ajtóba és végignézte, hogy mi mit csinálunk. Ez azért elég rendesen ledöbbentett, persze a kérdésem az volt, hogy Ő miért nem szállt be? Azt mondta Szilvi, hogy Ő még mindig szerelmes volt a pasijába, aki épp elhagyta ,de közben a szexet is kívánja... Na ezután elég érdekesen telt a napunk, mert amikor Noéminél felhoztam a témát elég rendesen zavarba jött és kérte, hogy ne haragudjak ezért a kis akciójáért. Mondom nem haragszom, csak jó lett volna ha Ő is beszáll. Ekkor mégjobban zavarba jött.... :) 

Szólj hozzá!

Címkék: noémi hegyek zabpehely szilvi kiruccanás jaqudzi


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr531570691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása