HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2011.06.03. 23:14 Izombuilder.com

A mell kérdése

Sajnos a levelek időbeli válaszolása, nem az én erősségem. Inkább kiválasztok 1-2 érdekesebb levelet és azt így bejegyzésben fejtem ki részletesebben. 

Az egyik levélben azt kérdeztétek, hogy mennyire fontos egy nőben a külseje, pontosabban a melle? Nem egyszerű kérdés. Régen reflexből rávágtam, hogy nagyon fontos a külső, hogy dögös kinézete legyen. Most gondolnátok, hogy ez mostanra megváltozott, de nem. :) A helyes kifejezés, hogy pontosabbak lettek az igényeim. 

Sport embernek vallom magam, ezért elvárom, hogy a barátnőm/párom/társam adjon magára és Ő is aktívan mozogjon, sportoljon. Ezzel a cselekvéssel magával kell jöjjön a formás kinézet. Persze a külső nem minden, engem az üresfejű plázacicák, akik genetikailag jól néznek ki, nem érdekelnek! Fontos, hogy legyen esze, véleménye a mindennapi dolgokról, de erről már írtam régebben...

Visszatérve a mell kérdésére, elég fontos dolog, hogy legyen valamilyen formája mérete. Konkrétat nem tudok mondani, de a túl lapos és a túl nagy se vonz engem. Inkább azt mondom, hogy az egészséges átlag vagy a picivel nagyobb tetszik. Nincsenek nagy elvárásaim ezen a területen, de egy nő attól nő, hogy van melle. Most kicsit oldschoolosan hangzott, de igaz. Sok barátom van, mind különböző ízléssel, van aki a nagyon laposat szereti és van aki az óriásiakat, ezért a csajoknak nincs miért csüggedni.

Szólj hozzá!

Címkék: én mell barátnő nagy mell bombázó


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr322955463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása