HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.08.13. 10:11 Izombuilder.com

Monaco 3. rész

A party, olyan 3-4 körül kezdett el erősen laposodni, mi persze teljesen fel voltunk dobva. Nem foglalkoztunk a többi nappal, azzal hogy 2 nap múlva, én megyek vissza pestre. Csak egymással foglalkoztunk, a pillanat hevével.

Kimentünk a kerthelyiségbe és leültünk egy padra. Ott csak percekig néztük egymást, gyengéd csókokkal fűszerezve. Úgy éreztem magam, mintha nem is én irányítanám magam. Mintha egy bábu lennék, amit dróton rángatnak. Teljes volt az összhang.

Egy kis idő múlva, rámnézett és megkérdezte, hogy fel szeretnék e menni a lakására? Én persze igent mondtam, de legbelül kételkedtem. Nem tudtam, hogy ezzel a lépéssel, nem rontom e el a tökéletes estét, kialakuló kapcsolatot?! A kocsijába beülve, amikor épp nem váltott, a kezemet fogta. Furcsa érzés volt, teljesen felforrósodtam és nem értettem, hogy miért van. A pillantása, maga a szépség volt, amitől teljesen elgyengültem. 

A lakásához megérkezve, egy gyengéd csókkal hívott be. Nem tudom miért, de egy őszinteségi hullám söpört végig rajtam és elmondtam az aggodalmam tárgyát. Ekkor rámnézett és egy csók kiséretében a hálószobájába húzott.

A teste tökéletes volt és bababőr sima érintésű. Egészen reggelig élveztük egymás társaságát és teljesen összeolvadtunk testileg és lelkileg is az ágyban. Nagyon izgató volt, ahogyan mozgott, lihegett, simogatott. Egyszerüen alárendeltem magam az érzékei által sugallt kívánságoknak és minden téren kielégítettem. 

Mire befejeztük reggel volt, így én nem tudtam már aludni. Ő elaludt, addig én elindultam felfedezni a konyhát. Leugrottam pékséget keresni, de sajnos nem láttam a környéken. Bementem a szemben lévő bisztróba és elmagyaráztam nekik röviden, hogy mit keresek és hogy tudnának e segíteni nekem? Készségesen felajánlották, hogy vegyek az Ő készletükből, velem kivételt tesznek, mert amúgy csak a vendégek kávéjukhoz járna a péksütemény. 

Felmentem hozzá, azaz csak menni akartam, de elfelejtettem, hogy kapukolcsot nem hoztam magammal és kivülről nem nyitható. Becsengettem a gondnokhoz. Elmagyaráztam neki, hogy ki vagyok és hogy Rebeca ismer engem, illetve bizonyítván hogy nem vagyok betörő, odaadtam neki, a személyimet. :)

Beengedet, felmentem és készítettem neki kávét, mert este feljött a téma, hogy Ő csak kávéval tudja kezdeni a napot (rossz szokás), ezért egy tálcára kávét és friss péksüteményt vittem neki az ágyba. A kávé illatára és egy kis gyengéd csókra felébredt. Aranyos volt, ahogy az álmos arcával ébredezik. A kávé és a péksüti megtette a hatását, egyből felébredt és már sietett is készülődni. 

Rá is kérdeztem, hogy hova ez a sietség?! Erre csak azt mondta, hogy rövid a napunk és szeretné, ha minél többet megmutatna a városból és a környékéről. Minél több időt szeretne velem tölteni. Ez nagyon jól hangzott... (folyt.köv.)

Szólj hozzá!

Címkék: álom monaco romantika házibuli péksütemény rebeca


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr1002216376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása