HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.07.28. 21:45 Izombuilder.com

Monaco teaser!

Ez egy bemutató lesz, amolyan nyálcsorgató. A héten nem volt/lesz időm írni, mert utaztam, dolgoztam, utaztam, utazok, dolgozok, költözök.

Röviden tehát, néhány napot Monaco-ban töltöttem. Nagyon mozgalmas dolgok történtek velem és még én is, ha van időm emésztem az eseményeket. Annyi biztos, hogy több részes lesz a sztori... Pár nap és olvashatjátok ti is...

Szólj hozzá!

Címkék: monaco


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr302183472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása