HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.05.06. 11:06 Izombuilder.com

A kuriózum 2. rész

A ház/villa/palota elég monumentálisan nézett ki belülről is, mert mindent márvány borított. Kb. 1 perc "háznézés" után váltottam és a női felhozatalt kezdtem el nézegetni. Eléggé lehangoló volt nézni, hogy csak olyan nőket láttam, akik vagy a férjükkel jöttek, vagy épp félrekefélés volt a céljuk, azaz öregedő nők voltak.

Sokan gondolhatjátok, hogy MILF-ek voltak, de sajna nem, mert kinézetre, tök átlagos "vén" nők voltak. Még mielőtt megköveznétek, nem vagyok a 40-es nők ellen, sőt, de egy ilyen bulin nem erre vágytam, ha már ennyit utaztam. Oda jön Mr. CEO és kérdezősködik, hogy hogy hívnak és melyik cégtől vagyok. El kezdtem beszélgetni vele, mivel úgy gondoltam, ha már nem lesz nőzés, legalább az üzleti kapcsolataimat bővítsem. 

Egy kis idő után, miután "összebarátkoztunk", rákérdett hogy milyennek tartom a partyt. Itt komoly dilemmába estem, mert vagy őszinte leszek és ezzel talán megbántom, vagy hazudok és mosolyogva azt mondom csodás. Mivel úgy gondolom ilyen szituban kár a képmutatás (legfeljebb nem hívnak meg máskor), így azt mondtam, hogy a party jó lehetne, ha kicsit fiatalosabb "felhozatal" lenne. Erre meglepődött, hogy eddig ezt senki se mondta és azt mondta értékeli, hogy őszinte voltam és nem nyaltam. 

Ő is únja a bulit, de a felesége miatt nem "szórakozhat". Ekkor mondta, hogy ha igazi bulit akarok, akkor keressem meg XY-t és ha Ő távozik a buliról, mondjam meg, hogy Ő ajánlotta és tartsak vele. Nem volt nehéz megtalálni az ürgét, mert mindenki ismerte. Oda mentem hozzá, bemutatkoztam, majd udvariasan rátértem arra, hogy tudtommal Ő tud egy másik bulit is... Ekkor mosolygott és azt mondta, igen, mindjárt megy, ha akarok vele tarthatok.

Kimegyünk a házból és már várja is a kocsija a ház előtt. Egy Bugatti volt. Nem ismertem a konkrét típusát, de nagyon szép fekete volt. Elindultunk a ház elöl és arra kért, hogy tegyem fel a fejkendőt a szememre, ami a kesztyűtartóba volt. Na mondtam magamba, ismét sötétség és még mindig nem tudom meg, hogy hol vagyok. Rá is kérdeztem, hogy miért van ez az egész "nem tudhatom meg, hogy hol vagyok" történet? Azt mondta, hogy ha megtudnám, hogy hol szórakoznak, akkor a paparazzik is megtudhatják. Erre azt válaszoltam, hogy azoktól se tudhatom meg, akik a bulin lesznek? Azt mondta, hogy megpróbálhatom megkérdezni, de Ők se tudják. Na ez viszont így már baromi "összesküvéselméletes" dolog és kicsit nehezen tudtam mindent elhinni.

Megérkezünk a helyre. Ki gondolta volna, hogy ez is fák között lesz?! Viszont ez egy "normál" 3 emeletes faház volt. Bent javában szólt a zene és gondoltam hogy csapjunk is bele a közepébe. Bementem a sráccal és csak néztem. Na itt nem a házat, hanem a nőket. Hihetetlenül sok nő volt. Mind szuper alkatú. Volt fehér, néger, kreol, ázsiai... Itt gyors taktikára volt szükség, mert nincs sok idő udvarolni. Viszont nem tudtam dönteni, egyszerüen nem tudtam, hogy ázsiait, négert vagy kreol csajt kívánok jobban. 

Nem is kellett sokat várnom, mert egyből az ázsiai csaj, akire először ránéztem kinézett magának. Odajött és egyből rátért a lényegre. "Fehér fiú, nagyon izmos vagy, nem beszélgetnél velem?" Kb. ilyen angol tudással. Na mondom, ennél gyorsabb taktika nincs, ezért elvonultam vele a bárpulthoz. Ott én is és Ő is egy koktélt kért, így elkzedtünk beszélgetni. Kíváncsiságom miatt rákérdeztem, hogy tudja e, hogy hol vagyunk?! Erre azt mondta, hogy sajnos nem, mert bekötötték a szemét a német repülőtéren. Na mondom magamban, csak igaza van a srácnak. Rákérdeztem, hogy akkor mégis miért van itt? Melyik cégnél dolgozik? Erre nevetett és megfogta a kezemet, lassan a szájához emelte és szopogatni kezdte az újjamat. Nekem se kellett sok, hogy egyből váltsak és (a filmekből ismert módon) az emelet felé vettem vele az irányt, szabad szoba után kutatva. Pechemre, minden szoba zárva volt. Így a legelső nyitott ajtóba bementem vele.

A fürdőszoba volt. Itt már ment a jaqudzi és benne volt már egy pár. Azt mondták csatlakozzunk. Én nem haboztam, mert már forrt a vérem, így erotikus csókolózásba kezdtem a csajjal és lassan levettem a ruháit, ameddig Ő az én ruháimat vette le. Beülltünk a pár mellé a jaqudziba, kicsit szűkösen voltunk. Folytattuk a csókolózást. Én az újjammal izgattam, Ő pedig a kezeit a fejem mögött kulcsolta. Ez azért volt lényeges információ, mert valaki, elkezdte a farkamat masszírozni. A csaj volt a másik pártól (ezt onnan tudtam, hogy a pasi kezei a jaqudzi szélének volt támasztva) és mosolygot mikor ránéztem. 

Tudtam, hogy ez lesz életem egyik legjobb bulija, így az előjátékot folytatva a jaqudzi szélére ültettem az ázsiait (bocs, de a nevére nem emlékszem) és elkezdtem nyalni. Izgató volt ahogy a csöppnyi vaginája a számmal teljesen beborítom és a kezem szorításával érzem, ahogy élvezi az egészet. Egy kis idő után, felemelte a fejemet és láttam, hogy a lényegre akar térni. Nem tudom, hogy ki mennyire emlékszik a diákkori szexekre, de nagyon szűk volt neki... Élveztem, ahogy a mellkasomba kapaszkodva vonaglik a vízben rajtam.

Én közben erősen koncentráltam, hogy azért bírjam elég sokáig, de nem volt könnyű. Ekkor (rutinosan), mikor látta hogy a határon vagyok, felállt és megfordulva a popójába tedte. Így már tényleg teljesen kész voltam. Lefogta a kezemet és egészen addig lovagolt, ameddig teljesen belé nem élvezem, azaz az óvszerbe. Utána még folytattuk és miután a srác a másik párból teljesen "kimerült" (elég looser volt, a csaj sima nyalásától elment), láttam a szőke csajon, hogy akarja hogy "rendbetegyem".

Sajnos itt bejött valaki, aki szólt, hogy a repülőgépek hamarosan indulnak, így mindenki indulásra készüljön. Kár volt, mert élveztem volna a másik csajt is. Hazafelé nem történt extra dolog, ugyanúgy bekötötték a szememet és csak a repülőgépen vehettem le.

u.i. utólag próbáltam a reptéren kideríteni, hogy honnan jött a gép, de szolgálati titokként kezelték. 

u.i.2. másodjára olvasva a sztorit, lehet "túl" fiatal volt az ázsiai csaj? Ezt sose fogom megtudni...

2 komment

Címkék: ázsiai bugatti party dög szőke orál néger házibuli vip bombázó kreol looser privát repülő


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr581973524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorelle 2010.05.09. 01:14:55

"avagy az agyatlan gyúrós" - ezt a részt legyél már szíves átírni, MERT NEM IGAZ!!!

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.05.09. 22:27:42

@Dorelle: Köszi, de az átlag úgyis máshogy könyvel el... eljutottam arra a pontra, hogy rájuk hagyjam.
süti beállítások módosítása