HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.03.29. 14:41 Izombuilder.com

Az olaj

Főztem a hétvégén valami finomat, mert épp új nő van a célkeresztben és átjött egy vacsorára. Persze írtam már róla (rendőrnő), de most nem e miatt fogok írni. Tehát neki állok vasárnap főzni és kiderül, hogy nincs olivaolaj otthon. Persze 13 órakkor a környéken a kis üzletek zárva vannak és nem volt kedvem elmenni most valamelyik supermarketig, hogy ezzel is 1,5-2 órát elpazaroljak. 

Gondoltam magamban, mivel soha nem kértem eddig semmit se a szomszédoktól és nem is igen volt gondom velük, átmegyek és kérek a közvetlen szomszédomtól. Kopogok az ajtón. Semmi válasz, de hallok valami mozgolódást. Várok, gondoltam csak ajtót fog nyitni. Kiszol, hogy mindjárt nyitja csak felkap valamit. Ok, várok. Kis idő múlva kinyitja az ajtót. Hát szó szerint kellett azt venni, hogy felkap valamit, mert egy száll pongyolaféleség volt rajta. Kedvesen megkérdezi, hogy miben segíthet. Elmondom neki a problémámat és megkérdeztem, hogy nem e tudna adni egy kis olivaolajat, természetesen kifizetném.

Erre azt mondta, hogy ad, de addig menjek be és ülljek le. Bementem és a nappaliban leültem a kanapéra. Itt muszáj megjegyezzem, hogy valami nagyon sznob perverz hajlama kell legyen valakinek, aki bőr kanapét vesz, mert télen qrva hideg, nyáron meg lefősz rajta. Na most is az volt a gondom, hogy eléggé hideg volt rajta üllni, hiába volt nagyon meleg a lakásban. Én birom a hideget, de muszáj volt megkérdeznem, hogy nem fázik ezen a kanapén üllni?! Erre mondja, hogy ott egy pléd takarjam le vele és úgy ülljek le. OK, megfogtam a plédet a kanapé másik végéből és ahogy felemelem, egy műbránert látok alatta. Kicsit meglepődtem, bár tudtam, hogy egyedül lakik és így valahol logikus volt.

Gondolom itt eszébe jutott a dolog, mert hamar beviharzott és mondta, hogy inkább menjek ki vele a konyhába és ott beszélgessünk, de már elkésett a mondattal. Itt láttam, hogy elvörösödött a feje és nem tudott megszólalni. Mondtam, mentve a helyzetet, hogy nincs min szégyelnie magát, mert tök természetes dolog egy egyedül élő nőnél (bár furcsálltam, hogy ilyen jó nő miért él egyedül, de ahogy régebben hallottam, sokat van úton). Itt láttam, hogy megkönnyebbült és kimentem vele a konyhába. Remegő kézzel kitöltötte egy pohárba az olajat és közbe mondta, hogy teljesen el van keseredve, hogy a munkája miatt, nem talál magának egy pasit se és hogy Ő még testileg se kell senkinek se. Ahogy háttal állt nekem, egyszerüen nem tudtam a formás fenekéről levenni a szememet. Nagyon beindító volt a látvány, amit szemmel láthatóan lehetett tapasztalni.

Egy dolog nem jutott az eszembe, hogy nem farmerbe voltam, hanem csak egy melegítőbe, így látványos volt a dolog. :)  Persze én ezt csak akkor vettem észre, amikor megfordult én pedig felálltam a székről, hogy elvegyem az olajat. Ekkor persze égtem, mint a Reistag és elnézést kértem. A nőt, mintha kicserélték volna, mosolygott és megkérdezte, hogy megfoghatja?! Na ez most engem meglepett, de gondoltam, na jól van egy kis kitérő még nem gáz. De mire válaszolni akartam, már ruhán keresztül fogdosott. Ekkor én teljesen kivetkőztem magamból és csak azt vettem észre, hogy a konyhaasztalnak támasztva döngetem hátulról. Nagyon láttam rajta, hogy élvezi és őszintén szólva én is nagyon élveztem. Persze nem tudtam sokáig húzni az időt, de még így sem jöttem ki időben jobban, mint hogyha a supermarketet választottam volna. :)

 

1 komment

Címkék: rendőr olaj főzés szomszéd


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr361877276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.04.01. 10:43:21

Nekem is van egy ilyen sztorim. Csak én utána még 2,5 évig dugtam:)
süti beállítások módosítása