HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.03.04. 16:19 Izombuilder.com

Ikrek 2.0

 Kértétek, hogy folytassam az Ikrekkel a történetet. Az egyikükkel majdnem szorosabbra fonódott az életem, mégnem kiderült az igazi oldala.

Egyik este úgy gondoltam, hogy felhívom Ritát (ő volt az akit elvittem Rákospalotára). Gondoltam, szuper egy meleg este van, biztos benne lenne egy kicsi romantikázásban a Duna parton. Elmentem érte és mint ahogy először láttam, pont ugyanolyan bombasztikusan nézett ki. Gyönyörű szép göndör barna haj, kék szem, nem túlsminkelt arc, szép kék "egyberuha". 

Itt kicsit probléma volt, mert mivel nem külön nadrágban jött, hanem egy egyrészes ruhában, így nehéz volt a motorra felülés. Én mondtam neki, hogy menjen vissza és vegyen fel egy másik ruhát, de azt mondta nem akar megváratni. Legyek udvarias és ne nézzem, ha felült a motorra (túlságosan is felcsúszott az alsó része a ruhájának. :)). Természetesen mondtam, hogy nem fogom és mivel elöl ülök, ezért nem is tudom. :) Felültem a motorra, Ő felült mögém. Jó érzés volt tudni, hogy az ami a hátsómhoz simul, az nem olyan vastag ruha... :D 

Elindultunk, szépen lassan és úgy gondoltam, hogy a Lánchíd környékén leteszem a motort és majd onnan gyaloglunk. Útközben nem bírtam megállni, hogy néha néha ne pillantsam meg a gyönyörű lábait, mert tényleg azok voltak. Megérkeztünk a Lánchídhoz, kerestem a környéken egy elég forgalmas helyett (ahol van biztonsági őr vagy valami portás) és leparkoltam. Sétálgattunk a parton és nagyon élveztük a kilátást és végül leültünk egy padra beszélgetni. 

Elég jól elvoltunk és már kezdtem azt hinni, hogy minden rendben lesz, mikor megszólalt a telefonja. Láttam, hogy meglepődik és odébb vonul felvenni a telefont. Én itt semmi rosszra nem gondoltam. Nem hallgatóztam, de mégis meghallottam, a következőket:"mindjárt otthon vagyok...csak egy baráttal sétálok...nem pasi, nem kell félned". Visszajött. Én egyből neki szegeztem a következőket:"Nem szokásom a hallgatózás, de meghallottam a beszélgetésedet. Te most egy nőnek gondolsz engem? A barátnőd lennék?" Erre nem tudott mit mondani, csak hebegte hogy nem, meg hogy félreértettem. Nem gondoltam volna, hogy ilyen aljas módon átjátszol és mikor azt mondod, hogy nincs senkid, hazudsz. Nem tudok egy nőben bízni, ha már ilyen alapvető dolgoknál hazudik, ha azt mondta volna, hogy van valakije, de nem szereti és ott akarja hagyni, azt megértem. 

Itt részemről vége volt, hazavittem és többet nem hívtam fel.

2 komment

Címkék: hazugság nyár ikrek barna motorozás kétszínűség rita duna part göndőr


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr681809011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.03.05. 10:03:41

Rossz taktika, megtudtad a dolgot, FMO-t kell belőle csinálni, mert megérdemli!!!
süti beállítások módosítása