HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2009.12.24. 15:38 Izombuilder.com

korai Karácsony...

(Először is ezúton kívánok mindenkinek Boldog Karácsonyt és BÚÉK, ha esetleg addig nem írnék!) Szóval a történet elég friss, ma történt és mivel elég fáradt vagyok még ma bármit is csinálni, ezért inkább most hátradölve leírnám a sztorit.

Ma reggel 8kor arra ébredek, hogy egy elmebeteg ráfeküdt a csengőre. Magamba már el is terveztem, hogy ha kinyitom az ajtót, akkor egy BK köszöntéssel jól orrba vágom. Ajtót nyitok és egy mikulás ruhás nő van előttem. (WTF??? Álmodom??) Annyit mondd csukjam be a szemem. Ok, így korán reggel, túlórázás után hulla fáradtan, ez nem is olyan nagy kérésnek tűnik. Becsuktam a szemem és bekötötte a szemem. Bezárta az ajtót, bevitt a szobámba és lefektetett az ágyamra. Itt megjegyeztem, hogy eddig tökéletesen csinálja, mert mindjárt elalszom. :) Ő csak ennyit mondott:"Halgass és élvezd az ajándékom!". Hmm, ez azért fincsinek hangzott. Utána csak azt vettem észre, hogy az egyik szememről letolja a kendőt, mellettem ált, egy széttárt vörös köntösben, meztelenül egy nő, akit nem ismertem fel, mert 1 a hátamögül a széthúzott sötételő miatt a napfény vakított, 2 a műszakáll teljesen eltakarta az arcát. A haja, az adott egy pár tippet, de suttogva a hangjáról sem tudtam felismerni. (na meg reggel volt... :)) )

Persze a férfi hormonjaim egyből elkezdtek működni és helyben szét akartam tépni a csajt, de hagyjtam magam sodródni, a csajnak a tervei alapján. Fogta a kendőt és visszahúzta a szememre. Ekkor felhúzta a pólómat és elkezdte nyalni,csókolgatni a hasamat. Valami olajos dolgot csorgatott a hasamra és azt hiszem a melleivel kenegette széjjel. Természetesen az árbócon a vitorlát hamar felhúztam, amit Ő is észrevett. Ekkor lehúzta a boxert és elővett egy flakon habot. (a hangjáról felismertem) Ráfujta a farkamra és elkezdte érzékien, gyengén nyalni. Nagyon élveztem. Ekkor persze nem bírtam már magammal és mindkét kezemmel megragadtam a testét és fejjel lefelé magamra fektettem. A jobb kezemmel intettem és kezembe nyomta a flakont. Én fújtam a puncijára és elkezdtem nyalni. Finom volt a frissen borotvált puncit nyalni. Ekkor furcsa dolgot kért. Azt mondta szeretné megízlelni, milyen az íze... (Ez már furcsa volt, mert emlékeim szerint ezt már minden volt nőm tudja) Mondtam magamban Karácsony van, nem? :) Így tovább játszadozott vele és én is az Ő kis barlangjával. Meglepő volt, hogy egyszerre "mentünk el"... Ezután felkellt és azt mondta:"Finom voltál, minden szempontból. Tetszett a közös ajándék?" Mondtam, hogy nagyon is... Ezután elment és csak az ajtócsukódást hallottam. 

u.i. Remélem olvasod ezt a posztot és megírod ki vagy, szeretnélek máskor is látni! :)

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony mikulás dög idegen hellókarácsony hab vörös köntös


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr881620815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása