HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2009.11.25. 21:54 Izombuilder.com

Eszter

Unalmas nyári nap volt, ha jól emlékszem péntek. Este úgy gondoltam viszek egy kis izgalmat az éjszakába. Fogtam magam és felöltöztem egy kicsit nőzősen, hogy könnyebb legyen a dolgom. Felvettem egy farmert, egy fehér izompólót és egy zakót. Felpattantam az R6-ra és neki indultam az éjszakának. Szeretem út közbe kitaláni azt a helyet, ahol igazából vadászni fogok. Nem mindig szórakozó helyen keresek, de ma ilyen kedvem volt. Motorozgatok és eszembe jut, hogy rég nem voltam a Tabuba. Megállok a Mamut előtt és adok egy kis pénzt a biztonsági őrnek, hogy 1ik szemével a motoromat nézze, a másikkal meg az embereket akik közelítenek felé. Bemegyek a clubba és egyből meg kellett állapítanom, hogy hiba volt hanyagolni a helyet. Először is odamentem a bárpulthoz és rendeltem egy Virgin Mojito-t, mivel vezetek nem iszok alkoholosat, de az ízét viszont imádom. Megfordulok és látok 3 csajt táncolni egymás felé fordulva, viszont engem csak a vörös göndörhajú érdekelt. Egy feszülő vörös estélyi szerű ruha volt rajta, az az igazi seggresimulós mellkiemelő. Egyszerüen ránéztem és láttam benne az ördögöt. Nem a vörös haja miatt, hanem ahogy táncolt, az a vadság volt minden mozdulatában és mindha csak azt várta volna, hogy lerohanja egy igazi vadállat. Odamegyek én is és táncolok mellette. Egyik kezemmel megfogom a kezét és végig húzom a mellkasomon és látom, hogy élvezi a meglepett szituációt és a veszes izmos felsőtestemet. Magamhoz húzom és úgy táncolunk egymáshoz feszülve, mintha nem is lenne senki se rajtunk kívül. Egymásra hangolódtunk a tánc alatt és egyszerüen senki másról nem vettünk tudomást. Iszom a italomból és a fülembe súgja:"Szomjas vagyok..." Itt egy nagy korty Mojitoval a számban elkezdtünk vadul csókolózni. Egyszerüen megvadított a gondolat, hogy mindneki minket néz és mi vadul a tánctér közepén csókolózunk. 

Fülébe súgtam, hogy szeretné e fokozni az éjszakát és azt mondta:"Ki vagyok éhezve!". Kimegyünk és lefele a mozgólépcsőn már egymásnak esünk. Én egyszerüen megvadultam, mert éreztem, van benne egy vadmacska, aki bármikor elszabadulhat. Elindultunk a kijárat felé és közben azon járt az agyam, hogy egyből felvigyem hozzám, vagy előbb fokozzam az élvezeteket... utóbbi mellett döntöttem és felültünk a motorra és elindultam a Lánchíd fele, felrobogtunk a Citadellára is és ott a motoron vadul csókolgattam, közbe a kezemmel izgattam. Annyira fel volt fűtve, hogy azt akarta ott helyben szeretkezzünk. Én rámosolyogtam és azt mondtam, hogy később...beindítottam a motort, elindultunk hozzám. Megérkeztünk és amint beérkeztünk az ajtón, már ledobta teljesen a ruháját. Előttem állt egy melltartóban és egy bugyiban. Rámnézett és szinte vonzott engem. A falhoz támasztottam és  egyik kezemmel lekapcsoltam a melltartóját, miközben hevesen csókolgattam. Beindultam teljesen a feszes melleitől és a kemény melleitől. Bementünk a nappaliba és a földön szeretkeztünk. A holdfény bevilágított az ablakon, végig a testén és egyszerüen csak mi voltunk és semmi más. Élvezet volt minden óra együttlét. Reggel fülembe súgta:"Nagyon rég volt ilyen tökéletes estém. Köszönöm". Én pedig azt mondtam, hogy azt akarom, legyen folytatása. Mondtam, hogy Ő döntse el és amennyiben akarja, írja be a nevét és a számát a telefonomba.

Szólj hozzá!

Címkék: vörös eszter tabu r6


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr51552687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása