HTML

Izombuilder Twitter

Izombuilder.com

Izombuilder, avagy az agyatlan gyúrós élete! izombuilder(kukac)gmail.com

Linkblog

2010.01.18. 08:39 Izombuilder.com

Nóra

Ez a történet, pár hónappal ezelőt történt. Egy projekt miatt, egy bankban kellett nyitnom számlát és műveleteket végeztetni. Mivel a volumen és a pontosság nagy szerepet játszott, ezért kirendelt személyi bankárt kaptam. Egy magas, szőke 25 év körüli csajt. 

Megtörtént az első találkozás. Elintéztük a pappírmunkát és én siettem is az utamra. Nagyon gondterhelt voltam, mert sürgetett a határidő. Pár napra rá szólt, hogy voltak olyan dokumentumok, amiket nem írtam alá (szuper, még egy 1,5 órás csúszás a napomban). Elindultam sietve, hogy minél hamarabb lerendezzem. Megérkezem és erre azt mondja, hogy várjam meg a privát fogadóirodájában. Bekisért, de előtte kulcsal kinyította. Furcsa volt, mert nem igen láttam még ilyen irodát, ami kívülről csak kulcsal nyitható (nem volt elforgatható a kilincs). Helyet foglaltam és vártam...10 perc...20 perc...40 perc... Na kezdtem nagyon ideges lenni, így már menni akartam. Ekkor megjelent az ajtóban.

Sűrű bocsánatkérésekbe kezdett, de egy kicsit parasztosan, mondtam neki, hogy ugorjunk, mert nagyon sietek. Ekkor csörgöt a telefonja. Mondta, hogy sürgősen fel kell vegye. Ahogyan kiment meghúzta a lábával a Notebookjának a kábeljét és kicsit elfordult a kijelzője, épp annyira, hogy pont ráláttam a kijelzőre. Beszélgetett valakivel, ahol az utolsó mondatok, a következők voltak: "Réka: Mit csinál most? Nóra: Most kísértem be. Réka: Legalább fél órát várakoztasd, hogy nehogy azt érezze, hogy nagyon kivagy érte... Nóra: Biztos, nem sok egy kicsit? Nem megy el? Réka: Nem fog! Nóra: Na jó várok és utána bemegyek. Majd mesélek, ha elment. szióka."

Ez nagyon meglepett. Addig nem is néztem úgy rá, mint egy nőre, azaz nem úgy akivel kavarnék. Átgondoltam még kint telefonált, hogy most kavarjak a saját bankárommal? Arra jutottam, hogy megnézem mit reagál, ha letámadom itt az irodájába. Visszajött és leült. Kérdeztem, hogy ennyire nem vagyok fontos ügyfél, vagy miért várakoztat folyamatosan? Inkább elmegyek és bankot váltok. Majd máshol jobban értékelnek. Épp fel álltam és már oda is jött hozzám, hogy ne haragudjak, csak ilyen a mai napja. Ígéri, hogy többet ilyet nem fog csinálni. Ott állt előttem zavarban, ekkor megkérdeztem, hogy csak neki van az ajtóhoz kulcsa? Azt mondta igen, mert nem lehet csak úgy bejönni ide, főleg ha ügyféllel van, miért? Megfogtam a csípőjénél és gyorsan megcsókoltam. Borzasztóan meglepődött, de viszonozta. A szokásos filmes klisé, hogy felültettem az asztalára, felgyűrtem a szoknyáját. Megjegyeztem, hogy milyen sexy a fekete csipke bugyija. Ezután nagyon érzéki és egyben vad szeretkezésbe keztünk. Nagyon jó volt vele. (Itt eszembe jutott, hogy Kb. 3 éve CSAK rezgőn van a telefonom, pont az ilyen esetek miatt, 13 nem fogadott hívás várt)

Nem láttam többé, mivel a banki projekt innentől kezdve helyfüggetlen volt és csak telefonon kommunikáltunk. Valahogy nem jött össze az ismétlés... Vagy neki nem volt jó az időpont, vagy nekem. Fel kellene lehet hívnom? Vagy lehet egyből rárontani az irodájában? :)

u.i. Itt most azt találtam ki, hogy egy külön cimkével ("felhívni") fogom gyüjteni, azokat akiket feltétlenül fel kell keresnem megint... :)

Szólj hozzá!

Címkék: kulcs projekt szőke magas réka 25 bankár nóra felhívni privát iroda


A bejegyzés trackback címe:

https://izombuilder.blog.hu/api/trackback/id/tr901681286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása